Hallo Allemaal, Ik heb hier net wat dingen gelezen die van mij ook wel een beetje van toepassing zijn, een kleine 4 maand geleden heb ik een miskraam gehad. Deze testen die ik toen deed waren positief maar dan hele lichte streep. Nu heb ik pas geleden een vaginale echoscopie laten maken omdat alles bij mij bleef doorgroeien, gelukkig was alles schoon vanbinnen, maar een dikke week voordat deze echo werd uitgevoerd heb ik gemeenschap gehad, en meteen de eerste dag nadat er gemeenschap was geweest voelde ik al verandering. ik voelde me rustiger en en ook zichtbare veranderingen waren er. Mijn borsten zijn gegroeid en de aders zijn duidelijk zichtbaar, ook is alles nu gevoelig. ik heb 1 dag na de innesteling een test gedaan deze was positief, maar een hele lichte streep, een week later 26 september heb ik er weer 1 gedaan, deze was na 1 minuut zichtbaar maar weer heel erg licht. (dit was overdag) de 27e september gister dus heb ik weer een test gedaan maar dan met eerste urine. om 5 uur 's ochtends. ook deze was na 1 minuut te zien maar nog steeds heel erg licht. Ook heb ik een soort spierpijn/krampen zowel links als rechts in mijn onderbuik, mijn borsten zijn aanzienlijk gegroeid, nu vraag ik mij 1 ding af, ben ik nu zwanger? en is er een kans op weinig aanmaak van de HCG hormoon? mijn gezicht vertoont acné en mijn hele lichaam is droog. Maar bij de vaginale echoscopie werd er gezegd dat er slijm bevond in mijn baarmoedermond en dat dat betekende dat ik mijn menstruatie zou krijgen, ik ben nu dik een anderhalve week verder en nog steeds geen menstruatie. Ook is mijn menstruatie onregelmatig. maar kan dit van een vruchtje zijn? Ik ben bang om weer via de HA een test te laten doen, aangezien ik het idee heb dat mijn lichaam weinig HCG aanmaakt. dus zal die negatief uitslaan. Sorry voor het lange verhaal weet iemand hier misschien een antwoord op? MVG Deetjuhh
Het enige wat je kunt doen is nog even afwachten en over een paar dagen weer een test doen of om een bloedtest vragen. Of je zwanger bent of niet kan helaas niemand voorspellen vanachter een pc'tje. Succes
Wat vervelend voor je... Maar het kan wel hoor dat het streepje nog niet zo goed zichtbaar is. Ik zou het rustig afwachten, het kan ook zijn dat de innestelling niet goed is verlopen... of simpelweg dat het nog iets te vroeg is om het met zekerheid te weten. Misschien kan je toch een bloedtestje wagen om zeker te zijn.
bedankt voor jullie reacties De eerste keer zwangerschap bleven de lijntjes ook heel licht, naja het is afwachten natuurlijk, we willen het wel heel erg graag, mijn vriend is ervan overtuigd, maar ik ben bang om blij te zijn vanwege de miskraam. Vraag me ook af waar andere mensen met een miskraam hun moed vandaan halen, petje af hoor, is knap! Liefs
Mijn eerste testen waren ook heel lichte positieve streepjes hoor. Had wel getest op mijn NOD en 1 dag erna. Ben dan naar de HA gegaan en die heeft een bloedtest gedaan. Deze zei dat mijn HCG inderdaad nog heel erg laag was, maar dat dit kwam doordat het nog zo vroeg was. Ze heeft dit dan een aantal weken opgevolgd en HCG bleef mooi stijgen. Het wil dus volgens mij niets zeggen als je HCG in het begin laag is, als het maar spectaculair en in verhouding stijgt! Denk dus dat het verstandigst zou zijn om even naar de HA te gaan, dan ben je zelf ook weer wat zekerder en hopelijk geruster!
Bedankt voor je reactie, tjah daar zit wat in natuurlijk maar aangezien het bij mij redelijk laag blijft twijfel ik, maar voel me wel zwanger, wil alleen niet zeggen dat ik het ook ben, dat wil ik inderdaad eerst door de huisarts bevestigd zien, voordat ik dat durf te zeggen. Hmmz volgende week ongeveer even een test bij de HA wagen