Hallo Meiden. Even een korte vraag. Ik ben op zaterdag 2 oktober ongesteld geworden, 2 dagen eerder dan ik dit eigenlijk had moeten worden. Vanaf dinsdag is mijn menstruatie eigenlijk weer gestopt. Alleen tot op de dag van vandaag nog bruinverlies ( normaal geen last van ) Ik blijf alleen met tijden z'n vervelend en zeurend gevoel in mijn onderrug houden. Kan soms echt enorm pijn doen. Hier heb ik normaal alleen maar last van, net voordat mijn menstuatie moet doorbreken. Ook heb ik met tijden steken in mijn onderbuik. Iemand een idee, waarom mijn lichaam zo vreemd aan het doen is ? Ps: Heb een regelmatige cyclus van 30/31 dagen en zit in ronde 10 dus ben niet meer aan het " ontpillen " Liefs, Ilona
Als je niet veel bloedverlies hebt gehad kan je nog steeds zwanger zijn,,ik heb ook lag rugpijn, mischien even een testje tegen aan gooien. Succes.
Ik ben echt 4 dagen flink ongesteld geweest, en helderrood bloed verloren. Dus verwacht het niet.....Maar waar die pijn vandaan komt, ik weet het niet. Herken het ook niet. Een testje is misschien niet z'n verkeerd idee....Maar ben zo bang voor weer een teleurstelling hihi.. Bedankt voor je antwoord