Goedemorgen allemaal, Sinds deze week ben ik regelmatig misselijk. Niet dat ik eventueel moet braken maar wel raar gevoel. Ook heb ik ontzettend veel pukkeltjes die ik normaal aantal dagen voor mijn menstruatie al krijg maar nu zijn het er echt veel. 26 september heb ik mijn menstruatie gehad. Helder rood bloed hele week lang(normaal 3 dagen). Alleen geen last van pukkeltjes gehad en ook totaal geen buikkrampen of iets dergelijks. Menstruatie was ook een week te vroeg. Echter moet ik er wel bij vertellen dat ik die woensdag daarvoor mijn laatste tabletten heb gehad van mijn antibiotica en pretnison, deze kuur duurde 7 dagen. week later weer menstruatie gehad (deze datumm moest ik het ook worden) alleen bruin afscheiding. Ook geen menstruatie klachten. Ben begin dit jaar gestopt met de pil. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? of zou het door de tabletten komen of eventueel de pil? Dames ik hoor graag van jullie! Liefs, Roos
Misschien je menstruatie vervroegd door je medicatie.. geen idee of dat kan hoor.. zou je ff moeten googlen??
heb ff gegoogled voor je.. Prednison kan de hormoonspiegel doen schommelen en effect hebben op je cyclus.. wel lees ik overal dat juist bij gebruik van prednison je menstruatie eerder uitblijft dan eerder komt.. misschien een arts ff raadplegen of voor je eigen gevoel een testje doen als je twijfelt over een zwangerschap.
Mmm... Ik denk dat ik even contact opneem met mijn huisarts. wel vind ik erg vreemd dat ik juist de week van mijn menstruatie bruine (menstruatie krijg).. Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt en voorheen zat ik redelijk goed eerder te laat dan te vroeg met mijn menstruatie. Maar een lichaam kan je voor de gek houden he.. Bedankt voor het googlen.