innesteldip

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lemi, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames.

Hoeveel moet je temp zakken bij een innestelingsdipje? Kan het ook maar 0.2 graden zijn bijvoorbeeld? En kan het 2 dagen duren? \

Wat zijn trouwens die witte bolletjes in mn kaartje? De ene dag zijn ze blauw en dan weer doorzichtig.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1235585717

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Voor zover ik weet zijn er niet echt 'regeltjes' hoe een innestelingsdip eruit hoort te zien. Sommigen vrouwen hebben het helemaal niet, terwijl andere bijv. een daling van wel een halve graad hebben. Maar het kan dus ook 0.2 zijn.
    Meestal duurt een innestelingsdip één dag.

Witte bolletjes op je tempkaart houden in dat je op een andere tijd heb getempt dan normaal, klopt dat?

En als ik op je linkje klik, zie ik mijn eigen kaartje. Links in beeld staat Sharing en dan Home Page Setup, daar vind je het goede linkje.

3. Ik zie ook mijn eigen kaartje, dacht al die lijkt verdacht veel op mijn kaartje :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja hè?! Het gebeurt vaak dat de verkeerde link wordt geplaatst, maar iedere keer denk ik weer, hé die lijkt op de mijne :)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    huh wat vreemd, want ik ging naar de site en daar kopieerde ik de link. Hmm, dan weet ik niet hoe ik t anders moet doen haha.

En ik had niet op een andere tijd getempt gisteren, dus daarom vond ik t al raar. Dacht namelijk zelf ook dat ie dan doorzichtig werd, maar door gisteren ging ik twijfelen. Nou ja, ik zie t wel.

Bedankt in ieder geval

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi, je moet links in het menu naar sharing en dan homepage setup, daar krijg je een link die je hier kan plakken :)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    okee, dank je:)

8. Ja stom he, daar denk je dan op dat moment helemaal niet over na

9. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    aha, ik ben dus niet de enige die weer terug op haar eigen cyclus terecht komt na het aanklikken van zo'n link!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    maar ik heb niet iemand anders link geplaatst hoor. Ik ging op mijn kaartje staan en dan kopieren, maar blijkbaar kan dat niet haha

Deel Deze Pagina