Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en heb even een vraagje, hopelijk kunnen jullie me helpen.. ben al een tijdje bezig om zwanger te raken en met tempen. nu heb ik deze maand een temp daling gehad, 7 dagen na mn ovi(van 37,1 naar 36,7 en terug naar 37,1 de dag erna), hierna weer hoger geworden naar 37,3. Ik zit nu 5 of 6 dagen voor mn ongesteldheid...zou dit een innesteldip kunnen zijn en evt zwangerschap???of hoeft dit niets te betekenen?
Hoi Debo ja dat het zou heel goed mogelijk kunnen zijn maar het blijft altijd afwachten wat je temp verder gaat toen t/m je nod natuurlijk er kan nog zoveel gebeuren Ik duim voor je!
Hallo hanuna, dank je voor je reaktie, dus een innesteldip hoeft niet perse een zwangerschap te betekenen? dat temperaturen maakt t soms nog verwarrender haha
als je zwanger bent dan kun je (soms dus niet altijd) een innestingsdipje zien, maar ook als je niet zwanger bent kun je gewoon schommelingen hebben in de tempratuur dus is best lastig, pas achteraf als je zwanger blijk zou je dat dus kunnen zien