innestelen hoe voelt dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb al een paar dagen last van krampen...ik dacht dus .. zal wel mijn ei zijn...toen hield het op.

En nu heb ik weer zo`n krampen ... nou ja krampen, zo`n zeurderig gevoel alsof je ongi gaat worden. Alleen komt er niks...;)

Nu weet ik dat ik bij de jongste ook een week die krampen had...net voor mijn nod hield het op en ik was zwanger. :D

Dus nu hoop ik dat ik niet ongi ga worden en er zich iets aan het innestelen is...zou toch super zijn!

Eb ja ik weet het is ronde 1 dus het kan van alles zijn....al ben ik beide keren in ronde 1 zwanger geraakt dus het zou zomaar kunnen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Trouwens vandaag ook last van diaree gehad...sorry voor het onsmakelijke detail maar moet kunnen op zwschapspagina hahahaha

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Spannend zeg! Na het stoppen van de pil heb ik ook heel veel krampen gehad na de eisprong tot ongesteldheid. De 4e maand had ik dit ook en toen zwanger.. Je kunt er geen touw aan vast knopen..
    Hopelijk heb je snel een positieve test!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oei...nou dan hoop ik dat het bij mij van een zwschap is hahahaha...

5. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van, het is inderdaad zo een zeurende pijn! Wij zitten in ronde 5 en hopen dat het deze keer raak is... vorige rondes niet zo een gevoel gehad! Dus blijf hoop houden, nog een week wachten tot NOD! Dus ja heb nu helemaal hoop ;), nog even afwachten..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je weet dat het ook niks kan zijn maar toch geeft het hoop he...

Ik had dit ook zo bij de jongste....en ik denk dan. Krampen en niet ongi worden...dan is er toch goede hoop?!

Nou ik hoop dat we beide zwanger zijn!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Diarree? Heb je dan geen last van je darmen? De enige keer dat ik diarree was bij mijn vmk, maar ja toen kwam het er ook gelijk uitzetten, dus dat zal het niet zijn. Ik dnek dat je of je darmen gevoeld hebt. Of wel de innesteling, maar dan denk ik dat je diarree toeval is, zeg maar. Je hebt soms de neiging om alles op cyclus te gooien, terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft. Maar je kent jezelf het beste he? Krampjes zou best kunnen hoor. Spannend.

8. Yris

Yris Niet meer actief

Je beschrijving... zou een innestelling kunnen zijn ;) ik heb het 1x ook ervaren als een soort van ongikrampen en een andere keer weer als een felle en heftige steek rechts in mijn onderbuik.. de andere 2x voelde ik niets tijdens het nestellen :) het is iig wel spannend nu voor je :D

9. Yris

Yris Niet meer actief

En diaree, heb ik meestal tijdens mijn eisprong (ik herken het niet van innestelling) :)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Diaree zal wel toeval zijn ...... Is idg niet zo dat ik het verwar met mijn ongikrampjes...

Het is gewoon vreemd dat het me opviel dat ik alweer dacht...hey wordt ik ongi...

Ach we zien wel hahahaha...maar het valt gewoon op. En ja dan ben ik al 2x eerder zwanger geweest maar toch is het iedere keer weer hetzelfde verhaal hahahaha

11. Yris

Yris Niet meer actief

Ja, dat had ik toen ook.. dat ik dacht, jeetje word ik nu al ongi :D
    Nou ik ben benieuwd dan, zeker als je het al 2x zo ervaren hebt.. zou fijn zijn :) Laat je het hier nog weten?
    Verder nog klachtjes?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeker laat ik hetweten hahahah:D
    Nu heb ik bv weer krampen na een paar uur niks gevoeld te hebben....wie weet! Maar misschien wordt ik wel ongi;) dat zou balen zijn....

Nou niet echt meer klachtjes...ja soms eens wat steekjes in de borsten...

13. Ameike

Ameike Lid

18 aug 2011
    93
    0
    6
    Vrouw
    Hallo,

Ook ik heb een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, lijkt te voelen richting ongesteldheid of ei sprong (vooral aan de linkerkant voel ik het). Ei sprong heb ik waarschijnlijk na berekenen en te zien aan mijn slijm woensdag of donderdag gehad en vrijdagnacht (zaterdagochtend) onze huwelijksnacht :) het gedaan. Ik heb nu deze vage klachten sinds gisteren en vandaag.. zou dit wat kunnen betekenen? Ik ben al zeker 2 jaar niet meer aan de pil omdat ik er niet goed tegen kon. Hoor graag wat jullie ervan vinden en of jullie ervaring hiermee hebben. :(

Gr. AMeike

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je echt zo' drukkend gevoel hebt. Op een plekje.....dan is het meestal een eisprong. Ikzelf heb nu echt in mijn hele bm een zeurderig geveol...niet op een plekje zeg maar

15. Ameike

Ameike Lid

18 aug 2011
    93
    0
    6
    Vrouw
    Mijn ei heb ik al gehad gezien mijn slijmvorming die ik toen wel had.... en dat heb ik nu niet. Verder heb ik het al 2 dagen en met een ei heb ik daar nooit zo lang last van. Ik voel het voornamelijk op 1 plek, maar ook wel geheel in mijn hele onderbuik.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misschien is he je innesteling...maar even afwachten dan maar...

17. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij gisteren ook een zeurende pijn in bm, net alsof ik ongi moet worden, dat dacht ik ook, van hoe kan dat, dan heb ik nu wel een hele extreme korte cylcus! Maar nog niks, heeft een uur aangehouden gisteren, en toen ging het langzaam weg.. Verder vandaag eventjes gehad, begint nu weer een beetje op te zetten! Maar ja we zullen zien, volgende week pas NOD, dus moeten nog even volhouden, heb wel wat afscheiding vandaag, wat wit met een klein beetje gelig, maar denk dat het ook een combinatie afscheiding is, moet ook vaak plassen, en (alvast sorry voor het smerige detail :$) het ruikt ook een beetje naar urine :(... dus ja maar begin nu al wel weer zo te denken, oja zal het wel weer niet raak zijn, maar zijn wel allemaal rare dingen aan de gang in mijn lichaam! maar nog even afwachten... Maar wachten duurt altijd zo lang :(

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja irritant als je lichaam zo doet he......afwachten is dan alles wat we kunne grrrrrrr...

Hier zijn de zeurige krampen dus weg.....nog een week geduld hebben nu...

19. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we blijven afwachten!! wel spannend allemaal... :)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik hoop dat het allemaal goed aan het inestelen is!!!

Deel Deze Pagina