pff zoveel symptomen, streepje blijft maar licht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cayth, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pfff.. ik heb zóveel symptomen die ik anders nooooit heb!

Ik noem: zere borsten, blauwe aders over de borsten, opgezette buik, maagzuur ga zo maar door..

En al 3 dagen heb ik een heeeel licht tuurstreepje! Vanochtend toch een cb digital met indicator gedaan, en tsja zoals te verwachten niet zwanger :(

Vandaag 1 dag voor nod.. het geeft me wel een goed gevoel dat ik bij ons zoontje pas 6 dagen na nod een knaller had..
    En toen zelfs op nod nog negatief.. en ik heb écht zo sterk het gevoel zwanger te zijn..

Wie herkent dit?? En zitten er nog meer met mij te wachten op een mooie knaller?

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Nog geen positieve test, maar laatste keer getest vorige week zaterdag op dag 27.. Veel te vroeg dus.. Alle symptomen, grotere zwaardere borsten, aders eroverheen, vlagen van misselijkheid en een soort van steekjes in mijn liezen...

Sinds gister enkele druppels bruin verlies maar geen ongi.. Nog niks roods en geen enorme hoeveelheid (heb ik normaal wel) ik weet het echt niet meer! Gek word ik ervan!
    Hoop voor jou dat het streepje snel donkerder wordt!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    cayth, je zegt het zelf... je moet nog evne wachten.. streep is streep zegt men en cb is minder gevoelig dan bij kruitvat 2 voor 5... succes! duim voor njullie!

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Te snel een onderwerp geopend, inmiddels heb ik een redelijk duidelijk streepje op de zw test staan.. hihi langzamerhand begin ik het te geloven!!

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Te gek!! Gefeliciteerd!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011