lieve meiden, ik heb sinds ik met de pil ben gestopt een hele korte menstuatie. was dit tijdens pil gebruik zo'n 5 dagen, nu zonder pil gebruik 2,5 dag waarvan vaak maar 1 of 1.5 dag rood bloed verlies. ik ben nu een half jaar gestopt met de pil... maar deze maand werd ik ongesteld maar heb bijna geen helder rood bloed verlies gehad?! het was echt heel donker rood en bruin! en het vloeide niet echt zeg maar, het leek gewoon een soort van afscheiding heel dik...sorry voor de details... en normaal als ik ongesteld ben dan voel ik dat altijd zo trekken in mijn baarmoeder ik heb niks gevoeld! ik maak me echt zorgen, ik heb ook steeds van die steekjes onderin mijn buik lijkt wel bij mijn baarmoeder. het was zelfs zo weinig dat een mini tampon niet eens nodig was! inlegkruisje was voldoende! dit kan toch niet gezond zijn... heeft dit ook invloed op je vruchtbaarheid? wie kan mijn vragen beantwoorden... liefs!
Misschien ben je wel zwanger? Kon een innestelingsbloeding zijn . Ik zou maar eens een testje doen als ik jou was! Succes! xxxx Dayenne
Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe dit kan. Ik zou het overleggen met de huisarts want je bent ok al enige tijd bezig. Leg hem/haar je zorgen voor.
ja daar zit ik dus ook sterk over te denken om es langs mijn huisarst te gaan...terwijl ik kort geleden wel weer ergens had gelezen dat een korte menstuatie niks uit maakt, maar ik heb bijna geen bloed..deze maand al helemaaaal weinig meer bruin/oud bloed...*zucht*... maar thanks~!
lieverd zag dat je al es een keer zwanger bent geweest, helaas mis gegaan...wat vervelend voor je...ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn met een goede afloop!
ja hier ook zo iets, ik ben precies op dag 25 bloed veloren maar was ook maar 1 malig en toen weer een paar dagen niks dan weer 2 dagen bruin en dag erna weer een beetje bloed en weer een dag later bruin en ik heb zo'n ontzettende buikpijn! ook overal kleine ontstekingtjes nu nagelriemen en mijn navel piercing heb ik nog nooit gehad en nu ook wat meer last van pukkeltjes?
TJAH om gek van te worden toch, zo raar dat wat dat lichaam allemaal met je doet... heb je wel getest? misschien ben je zwanger?
Hoi Ik ben nooit langer dan 2,5 dag ongesteld, en dan idd weinig rood. Is al mijn hele leven zo, en volgens de HA niet erg. De ene keer bloed je meer dan de andere keer schijnbaar. groetjes!
heeft absoluut geen invloed, het gaat erom dat je baarmoeder "schoon" wordt, en dat wordt ie blijkbaar bij jou en mij veel sneller! Mijn cyclus is ook gemiddeld zo'n 25 dagen, dus misschien hangt het daarmee samen? Wij zijn gewoon overal lekker snel vanaf.
ja ik wel een test gedaan 21 november maar die was negatief! ik heb nu weer een paar dagen bloed en dan weer bruin ik snap er niks van als ik smorgens na de wc ga dan kan het zijn dat er wel bloed is en dan is het 1a2 vegen en de volgende keer als ik weer ga ik het al weer bruin of helemaal weg!
oh ok, beter! dan moet ik me er maar geen zorgen meer om maken.. maar nee mijn cyclus is onregelmatig en lang zoals je kunt zien onder mijn banner...dus nee hahaha dat hangt niet samen met een korte menstuatie..hihi suc6 met zwanger raken!