wie heeft hier goede ervaringen mee? ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by stefanie912, Aug 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Het zit namelijk zo.. . Op 12 juli hebben manlief en ik geklust en op 14 juli had ik mijn eisprong .... nu hoorde ik do 25 juli mijn rode duivels weer te krijgen... nu heb ik deze op woe 24 juli al lichtelijk gekregen maar niet zoals "normaal " en nu komt het raarste.... ik krijg nu ineens wat klachten... wordt nu ineens misselijk elke keer in de ochtend en heb elke avond zuurbranden... ook moet ik vaker naar toilet en heb ik iet wat last van mijn borsten.. 1 dag voor de rode duivels kwamen ook nog een testje gedaan en was echt een heeeeel lichtstreepje te zien zonderin het licht te houden, dus toen de duivels verschenen geen testje weer gedaan in de gedachte heb nu mijn menstruatie.... toch is er iets in mij wat blijft zeggen dat ik wel zwanger ben. ..

Ik ben nu 3 jaar al gestopt met de pil,
    heb een constante cyclus van 26 dagen
    en heb altijd de duivels 8 dagen extreem hevig.. .

Nu is mijn vraag, kan ik alsnog zwanger zijn desondanks de bloeding van 3 dagen met echt helder bloed en stolsels of verbeeld ik me dit nu zo?? ? Hopelijk snel reactie.

Liefs stefanie.

2. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou voor je gemoedsrust een testje doen. Het kan wel degelijk, mijn moeder werd bij alle 3 de zwangerschappen de eerste 2 maanden gewoon ongesteld.

Spannend hoor!

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik zou ook een testje doen. Dan weet je het tenminste zeker :)

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Okee heel erg bedankt Leen en LiToEn.... Ik kijk het dit weekend nog even aan met de kwaaltjes, nemen ze niet af dan doe ik maandag ochtend weer een test....Ik houd jullie op de hoogte... Alvast bedankt voor jullie reactie's.
    Groetjes Stefanie

5. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom maandag wel even spieken :-D

Share This Page