Hoi allemaal, Kun je 4 dagen na je eisprong al een innestelingsbloeding hebben? Ik heb nml een bloeding nu....helderrood,maar best wel veel voor een innestelingsbloeding.De vorige keren (heb 2 miskramen gehad,laatste van een 2ling) was het net een veegje bloed en nu best een behoorlijke veeg en nog wat in mijn inlegkruisje. Dus de vraag is...kan dit al zo snel en wat is een normale hoeveelheid innestelingsbloed? groetjes, Suzanne
Hoi Suzanne, De innesteling kan tussen de 3 en 10 dagen na je eisprong plaatsvinden met een gemiddelde van 5-7 dagen. 4 dagen kan dus zeker. Ik heb ooit een keer aan de verloskundige op deze site gevraagd hoeveel en hoe lang een innestelingsbloeding kon duren. Ze zei dat het maximaal drie dagen was en minder dan een menstruatie. Ik heb het zelf maar één keer gehad, dus veel ervaring heb ik er niet mee. Bij mij was het ook helderrood bloed, maar dan een week na mijn eisprong. Spannend zeg! Ik hoop dat dit een blijvertje gaat worden voor je. Liefs Trees
Volgens mij kanhet best hoor. Ik had het bij de eerste na 5 dagen en toen was het allen wat roze slijm. Maar bij mijn tweede had ik het na 9 dagen en toen was eht echt best veel. Ik dacht zelfs vroeg ongi te zijn geworden en gebruikte zelfs tampons Het was in het begin wat rood en daarna al snel alleen nog bruin bloed en toen er na 2 dagen niks meer kwam heb ik een paar dagen later toch maar een testje gedaan. En het resultaat is een prachtoge dochter van 10 mnd Dus het kan best! Ik duim voor je!
@Spijkervrouwtje en Trees...bedankt voor jullie reacties. Ik denk zelf ook wel dat het een innestelingsbloeding is.Ik zou echt niet weten waar ik anders rond dit punt in mijn cyclus bloed van zou moeten hebben/Of ik moet wel vreselijk te vroeg ongesteld worden nu.Ik ben er wel een beetje van slag van.Hoop echt dat als het raak is,het nu allemaal wel goed gaat aflopen. @Trees...ben je al wat wijzer over de oorzaak van je miskramen? Wel grappig,dat ik je hier elke keer tegen het lijf loop,maar ik hoop dat we elkaar snel in topics tegenkomen met zwangerschapskwaaltjes en over een jaar over voedingen en luiers enzo
Kleine wereld zwangerschapspagina, maar het is niet helemaal toevallig dat ik nu reageer. Bij een onbekende naam had ik het niet zo snel gedaan . Nog steeds geen oorzaak gevonden, maar de gynaecoloog heeft weer een nieuw onderzoek bedacht. Ik vraag me af of we ooit de oorzaak nog kan vinden, want ik heb al zoveel onderzoeken gehad. Over een jaar praten over voedingen en luiers ben ik wel voor! Wat klinkt dat nog als een ver van mijn bed-show zeg. Ik kan het me haast niet meer voorstellen dat ik daar over zal babbelen. Wie weet? Ik ben drie weken geleden weer gecurreteerd dus eerst nog even een menstruatie afwachten, maar daarna gaan we ook echt weer voor die plakbeeb . Ik hoop dat er bij jou al een plakstip bezig is
Jeetje meis....ik vind het knap hoe je er toch voor blijft gaan. We gaan nu idd gewoon voor de plakbeeb
Ok,het rommelt sinds een uurtje als een gek in mijn buik.....het zou toch niet echt?Zit nog 8 dagen voor NOD,maar voelde mijn ei al op dag 10 (ipv 12) springen.Ik ga het nu toch serieus spannend vinden....