Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door StarBaby, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StarBaby

StarBaby Nieuw lid

30 nov 2015
    4
    0
    1
    Merksem
    Hoi iedereen,

Ik voel me al 3 dagen misselijk, heb hoofdpijn, moe maar ik heb ook nog zwangerschapssymptomen zoals de onderstaande:

- hoofdpijn
    - blauwe aders op borsten
    - ochtend misselijkheid
    - last van puistjes
    - opgezwollen borsten
    - levendige dromen

Ik heb nog geen test gedaan daarmee ga ik wachten tot dat ik bij mijn huisarts ben geweest want ik heb al deze symptomen eens opgeschreven en ik ga dat laten lezen aan mijn huisarts om eens te horen wat dat zij ervan denkt/vind.

En normaal moet ik op 16 december tot en met 21 december ongesteld worden. Dus ik weet niet zo goed wat dat ik van die symptomen nu moet denken...

Liefs,
    StarBaby

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Waarom wil je naar de ha met deze klachten? Die gaat je enkel adviseren een test te doen en die kun je beter thuis doen, goedkoper en minder dramatisch (het is niet leuk om bij een arts te zitten als je erachter komt niet zwanger te zijn als je dit wel graag wil en andersom). Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? Als je nod pas over ruim 2 weken is, dan zou je nu nog niet eens rond je eisprong zitten. Je lijf kan je flink voor de gek houden en je eisprong kan ook zwangerschapssymptomen geven gek genoeg.

3. StarBaby

StarBaby Nieuw lid

30 nov 2015
    4
    0
    1
    Merksem
    Ik ben het laatst ongesteld geworden op 16 november tot en met 21 november. (mijn menstruatie duurt altijd 5 dagen)

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als je op 16-11 ongesteld bent geworden, dan zit je nu zo'n 2 weken later en dus rond je eisprong..

De zwangerschapskwaaltjes kunnen pas ontstaan na een eventuele innesteling. Stel je hebt je eisprong 2 dagen geleden gehad (precies 14 dagen na 1e dag menstruatie) dan is je innesteling op zn vroegst over 3 dagen... (deze vindt gemiddeld plaats tussen 5-10 dagen na eisprong)..

Ik denk dus niet dat dit zwangerschapssymptomen zijn, maar eerder een lichaam wat je een beetje voor de gek houdt..

Afwachten maar..

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dan ben je helaas nog niet zwanger. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :)

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dan zou ik het nu gezellig maken met je man en over twee weken hopen dat je dan zwanger bent geworden.

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Sluit me aan bij alle bovenstaande dames.
    Zit zon beetje in dezelfde cyclus als jou, +- 2 dagen verschil. Moeten toch nog even geduld hebben.

8. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zou ook zeggen ga het gezellig maken met je vriend of man, want dan zal je nu rond je eisprong zitten.
    Net zoals de andere dames zeggen is het nog veelste vroeg om zwangerschapssymptomen te hebben. Helaas gaat je lichaam ook met je aan de loop als je zwanger probeert te worden. Dan kun je in ene last krijgen van allemaal dingen terwijl het niet zo is (heb het zelf ook ervaren).

Naar je huisarts gaan met deze symptomen lijkt mij een beetje onnodig.

Je zal helaas nog even geduld moeten hebben.

Deel Deze Pagina