Innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder14, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    Hey meiden,

Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus (deze is door stoppen met pil heel onregelmatig) Zit inmiddels in ronde 5. Ik heb nu al 3 dagen last van menstruatiekrampen, maar zet niet door. Wel veel witte afscheiding (sorrie voor de details). Als het goed is heb ik rond eisprong geklust.. dus alles is nog mogelijk

Nou had ik vanavond opeens echt een ontzettende steek in mijn buik echt heftig.. zou dit een innesteling kunnen zijn? Menstruatiekrampen zijn nu ook beetje minder geworden.
    Verder ben ik al heel de dag duizelig en ontzettend moe.. ook gevoelige borsten. Als dit een innesteling was wanneer zou ik dan kunnen testen?!

Help.. thnx
    liefs Vlinder

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Het zou best kunnen! Ik heb bij mijn 1e zwangerschap de innesteling ook erg goed gevoeld. Enorme steek in m'n buik! Ik hoop het voor je!

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb dit ook gehad, helaas ben ik ongesteld geworden...
    Ik wil je niet ontmoedigen maar enkel een positieve test kan die symptomen verklaren.
    Je zou ongeveer 5 à 7 dagen na een mogelijke innesteling kunnen testen... Succes!

4. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    kijk.. daar heb ik iets aan.. Dan gaan we over ruim een week nog maar es een testje ertegenaan knallen.. (als ik niet inmiddels weer ongi ben)
    We zullen zien :)
    Thnx voor jullie reacties
    xx

5. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    Vandaag soort van minibloeding gehad.. het kan menstruatie zijn, maar het breekt niet echt door.. minibeetjes

Wanneer is het nou echt een menstruatie?? Het was toch als je minimaal twee dagen bloed verliest?

6. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @Vlinder 14; hej meid heb je al nieuws?

7. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

3 aug 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    hey kiana,

sorrie had dit topic niet meer op scherp.. ben gewoon ongesteld geworden na 39 dagen.. nog steeds lange cyslus dus..
    op naar de volgende ronde
    thnx voor je berichtje
    liefs

8. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @Vlinder14; jammer hoor.. hoop dat het snel raak is!

Groetjes kiana^^

Deel Deze Pagina