Hoi dames! In augustus heb ik een mk gehad. Het heeft daarna zo'n 2 maandjes geduurt voordat ik weer ongesteld werd. Toen in die eerste cyclus kwam mijn ei veel te laat, op dag 21 van de 29. Nu zit ik in de tweede cyclus, en er is helemaal geen eisprong geweest... Zit op dag 29 nu, die er zal waarschijnlijk ook geen meer komen, ik wacht nu op mijn ongi. Het lijkt mij eigenlijk sterk dat dat nog van die mk zou komen, wat denken jullie? Moet ik ongerust zijn? Een vriendin van mij had hetzelfde, na een mk sloet haar cyclus op hol, en dat is nooit meer goed gekomen.. Uiteindelijk moest ze clomid om zwanger te raken... Nouja zo'n vaart zal het wel niet lopen bij mij, maar ik vind het toch niet fijn. Ik heb nu in 4 maanden tijd precies 1 eisprong gehad, en dat eitje heeft niet eens echt de kans gekregen om in te nestelen omdat is kort erna alweer ongesteld was...
Ik zou het echt niet weten meis.... had het eerlijk gezegd niet eerder gehoord dat je cyclus zo lang van slag kon zijn na een MK, maarja, alles is natuurlijk mogelijk.... Wat mij opviel is de korte LF toen je wel een eisprong had...? Ik zou ook denken; als je geen eitje hebt wordt je niet ongesteld... heb je getempt of ovutesten gebruikt waaruit je met zekerheid kunt zeggen dat je geen eisprong gehad hebt? En misschien duurt deze cyclus weer langer? Ik denk dat er erg veel mogelijkheden zijn, voor de zekerheid zou ik het eens aan de HA gaan vragen...? Succes!
Je cyclus kan inderdaad een paar maanden op hol zijn na een miskraam. In mijn geval was het zo, hoe langer de zwangerschap, hoe langer een op hol geslagen cyclus. Jij hebt je kindje vrij laat in de zwangerschap verloren, waardoor het je lichaam ook meer tijd zou kunnen kosten. Als ik jou was zou ik het deze cyclus nog afwachten en daarna toch via je huisarts proberen of je naar de gynaecoloog mag. Ik kan me voorstellen dat het je emotioneel ook gek maakt en ik zou me net zoals jij ook van alles in mijn hoofd halen. Ik zou het daarom graag even gecontroleerd willen hebben. Controlefreak hier Veel sterkte ermee!
Bedankt voor jullie antwoorden. Fem, ja ik doe zowel ovu-testen als ook tempen, dus er is echt geen twijfel mogelijk... Trees, hmm het kán dus wel door de mk komen. Ik ga inderdaad na deze ronde maar eens de HA bellen, baat het niet dan schaadt het niet. Misschien is het wel iets heel stoms wat makkelijk is op te lossen.
Nou, nu heb ik toch nog een eisprong gehad... Op dag 30 wel!? Terwijl mijn cyclus normaal in zijn geheel 28 a 29 dagen duurt... Nouja, gelukkig hebben we wel om de dag geklust, dus in ieder geval een kansje.
wie weet heb je wel een cyclus overgeslagen omdat je geen ei had.. nouja ik hoop dat je snel zwanger bent meid!! bij deze wou ik ook even zeggen dat ik zwanger ben en dat 4 pendels het goed hadden! xxx