Ei? hele dag zeer? weet het ff niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evie10, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    We zouden de maand Maart overslaan omdat mn vriend December geen leuke maand vond, MAAR :D toen ik wat dingen zei die hier op het forum voorbij kwamen zoals altijd een kerstboom op je verjaardag en mooie gezellige dagen... Was die toch overstag, nogmaals 10x vermeld dat je ook nooit weet hoe snel het raak kan zijn. Mannen en hun superzaad :D

Nu volgens de berekening had ik eergister - gister mn ei. Normaal voel ik het altijd maar deze keer tot nu toe niet. Nu heb ik de hele dag al vervelende stekende pijnen. Bij mn ei nog nooit zo gehad iig niet zo lang. Zit nu 13 dagen voor mn volgende ongi.

Nog nergens kunnen vinden dat de "bevruchting" ook pijn kan en vermoed dat het miss toch mn ei is, gewoon wat later en pijnlijker. Maar de hele dag verklaar ik nog niet... Miss ook mede door alle zenuwen ;)
    Twijfel of we dan nog een keer vanavond aan de klus moeten. Hebben het dinsdag en vrijdag gedaan.
    Wou om de dag maar lukte helaas niet.

En dan word het 2 weken wachten, zo spannend, mede dat er in de familie ook moeite is met kindjes krijgen, ga ik er ook absoluut niet vanuit dat het snel zou gaan. Maargoed het kan een lucky shot zijn geweest hahaha :p

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het enige wat ik kan zeggen is blijven klussen om de dag ook de komende twee weken. Bij mijn vierde cyclus was mijn ei ineens pas op nod en dat valt toch tegen als je niet meer aan de klus bent ;)

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Vervelend he als je niet precies weet hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong is!

Ik zelf dacht dat ik afgelopen ma of di mn ei had doordat ik pijn in mn onderbuik had en doorzichtig kleverig slijm/afscheiding. Maar als toen mn ei was heb ik een cyclus van ongeveer 24 dg. Terwijl dit pas de eerste maand is zonder pil en je cyclus dan vaak wel langer is toch?

Ik had ook berekend voor een gem. Cyclus (28dg), dan zou mn eisprong afgelopen za of zo zijn. En ik heb nu gister en vandaag de hele dag al pijn in mn onder buik en rug en gister ook steken in mn borsten. Dus ik ben ook heel erg in de war: was di nou mn eisprong, of gister/vandaag, of is dit al een mogelijke innesteling? Of is het gewoon ontpillen?

Ik snap er niks van, mn lichaam voelt zo raar. Was ik maar alvast een paar maanden verder, dan wist ik hoe mn cyclus ongeveer zou gaan verlopen!

Dus ik snap je helemaal meid! Ik denk dat we gewoon een beetje geduld moeten hebben, haha. Succes!

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ja ik dacht echt dat ik hem woensdag had , normaal voel ik mn eisprong altijd en ben ik ook misselijk. Heb altijd een cyclus van 30 dagen, kan de klok erop gelijk zetten. Nu gaan we er voor en is het helemaal in de war haha.

Gisteravond niks meer gedaan, we willen ook niet zo verplichting van maken van nu nu en nu, mocht ie gister wel zijn geweest is er altijd een kans dat het zaad van vrijdag nog zou leven.

Heb nu zeurderige pijn bij mn eierstokken, net heerlijk eind met de honden gelopen maar blijf het voelen.
    Maar heb ook het idee nu we bezig zijn je van alles denkt zwanger te zijn, elk gevoel :D zet dat maar eens uit haha.

We zullen wel zien, nu wachten tot ongv 14 april en dan testen!

Kijken of mn paasei is gelukt :D

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Maar wat jij zegt kan ook, haha zou hier dan precies hetzelfde zijn geweest. Nou we moeten maar geduldig nog 14 daagjes wachten!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Niets is zo erg als niet weten wanneer je ovulatie is, zeker als je onregelmatig bent. Ikzelf was dus vrij onregelmatig, soms leek het even wat regelmatiger te worden maar dan ineens weer een hele lange cyclus.
    Ik ben daarom ook met ovulatietestjes gaan werken, ook om inzicht te krijgen qua lichamelijke "klachten" en wat het testje dan weergeeft op dat moment.
    Ik werd ook gewoon ongesteld en het lukte niet, maar na een half jaar pilvrij te zijn kreeg ik ineens een ontzettende pijn links of rechts onderin mijn buik. Zo´n gevoel dat er iets op knappen stond en elke lach of keer dat ik ging zitten....auuwwwww....en dat duurde dan een dag. En zo´n 13 dagen later ongi, dus dit was duidelijk een eisprong.
    De cyclus dat ik zwanger ben geraakt, had ik pas op dag 33 een eisprong (daar nog eens 13 dagen bij optellen....lange cyclus dus opeens) en hebben we zeker de dag van ovulatiepijn en de dag erna gevreeën....met resultaat :D. We hadden sowieso wel om de paar dagen geklust dus er was wel een voorraadje :).
    Maar zaad leeft ongeveer 72 uur, dus ik zou als ik jou was er niet vanuit gaan dat vrijdag klussen voldoende is en het vandaag zeker nog eens doen. Baat het niet dan schaadt het niet...toch :p?! Anders zeg je misschien straks tegen jezelf...had ik maar....en nee het moet geen verplichting zijn en leuk blijven!

succes en ik ben benieuwd!!

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haha je paasei ja, haha. Wat bedoel je t zelfde als mij?

Ik heb me voorgenomen dat als ik de 17e nog niet ongi ben een test te gaan doen, maar wat als ik toch vorige week di de 27e al mn eisprong had? (wat ik zelf denk), dan zou ik eind volgende week al kunnen testen. Lastig, haha. Ach, we zien wel. Ik hoop dat ik t een beetje los kan laten en ga er niet vanuit dat t gelijk raak is. En een eisprong of innesteling veroorzaakt ook geen 2 dagen pijn in de onderbuik en krampen toch???

8. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dan vanavond nog maar voor de zekerheid :D , alleen als het dus gister mn ei was, is het dan zowiezo niet te laat?

Jomy gelijk met jou bedoelde ik dat ik ook dacht dins/woens mn ei gehad te hebben en toen toch gister die pijn het miss innesteling is geweest.

Nu heb ik nergens meer last van, bij mn eierstok voelt het een beetje of er "kramp" is geweest dat als ik druk bezig ben het nog voel.

Voor de zekerheid vanavond nog maar een keer, anders gaat ie volgende maand verplicht meewerken aan om de dag, wat ik nu al wou maar kwam niet uit, we waren ergens te logeren haha en hadden de honden op de slaapkamer :D

9. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Wat leuk! Ja een kerstkindje leek mij ook wel heel bijzonder. Helemaal als die op de 25e geboren zou worden en een jongen zou zijn :D
    Ik vind dat de leukste tijd van het jaar.

Maar ... tja.. liep anders zoals je ziet :p maar hij is nu uitgerekend rond papa's verjaardag.. ook wel bijzonder

Deel Deze Pagina