Hoi dames, Afgelopen dinsdag heb ik een tp gehad. Nu wil ik er zoveel mogelijk aan doen om De innesteling te bevorderen/te helpen of hoe Je het ook maar noemen wilt. Ik lees veel over pom granaat appelsap. En over visolie / omega 3 tabletten. Warme voeten. Als ik daar vandaag nog mee begin met de tabletten en sap , Ben ik dan niet te laat? Gezien tp afgelopen dinsdag was. En hebben jullie nog andere tips? Of do's of dont's??? Liefs
Heeft iemand trouwens ook ervaring met Tarwe kiem olie? Is het verstandig om te gaan gebruiken? Of juist niet?
Ik slik het wel, bevorderd de doorbloeding van je baarmoeder. Toen ik vorige x de tp van Mia kreeg deed ik hetvolgende na de tp: granaatappelsap drinken, vitamine. D, visolie, 2x foliumzuur, multivitamine en tarwekiemolie slikten. Ik spot geen Deo of parfum op mijn huid, douchte ipv bad, geen seks, sportte minder. Of dat de reden was dat het bleef zitten??? Maar ga het bij de volgende. Tp weer doen. Vitamine slik ik sowieso.
Ik heb zojuist bij kruitvat van Davitamon Compleet mama plus gekocht. Daar zit oa omega 3 visolie , foliumzuur, en allerlei vitamines in. Ik heb ook nog even gekeken naar tarwe kiem olie, Ik durfde dit niet te kopen. Op het etiket staat dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent. Ik durf dat niet helemaal aan dus. Straks nog ff de sap halen 😉
Ik heb het volgende gedaan; POM granaatappelsap gedronken, je hebt ook sap van Healty people maar daar zit maar weinig granaatappelsap in, in de sap van POM zit echt veel bijna 100% granaatappelsap, staat bij AH in de koeling bij de verse sappen, Warme voeten gehouden en warme buik, Geen strakke broeken gedragen, of knellende kleding Accupunctuur En 3x daags 2 bollen utrogestan dat was voorschrift van de arts in Düsseldorf. Natuurlijk was ik al begonnen met foliumzuur en zwanger worden tabletten van etos, en later zwanger zijn van etos eigen merk.
Sporten heb ik ook niet gedaan toen, voelden gewoon niet goed voor mij maar het mag wel gewoon hoor, alleen ik voelde me er noet fijn bij. En later mocht het ook niet meer ivm heftige overstimulatie toen ik eenmaal zwanger was.
Meiden, echt; grondig uitgezocht en nagevraagd; Foliumzuur slikken, vitamine D slikken, geen koude voeten (ze hoeven niet superwarm te zijn), geen koude buik, niet teveel koud water drinken en verder niks! Tarwekiemolie en visolie bevorderen innesteling NIET. Wat WEL waar is is dat gezonde vetten in je lichaam de kwaliteit van het bms bevorderen. Die vetten kun je het beste uit voeding halen (noten, olijfolie, vis etc). Capsules zijn alleen handig als je deze vetten tekort komt; EXTRA doen ze niets. Granaatappelsap is niet nodig als je vitaminen binnenkrijgt van gezond eten. Succes trouwens
POM granaatappelsap, sokken aan in bed, shiatsu-massage. De eerste maand dat ik dit probeerde zwanger geraakt
Ik kan me zo aansluiten bij alles wat al vermeld is en heb weinig meer toe te voegen. Ik vroeg me alleen af waarom die warme voeten en buik? Ik heb dit gegoogeld en kan hier niets over vinden. Weten jullie wat de gedachte hierachter precies is?
dat is drukpunt massage. Schijnbaar had ik wat blokkades in mijn lichaam en met behulp van deze massage maak je de energiebanen vrij. En het wordt nog vergoed door je zorgverzekering ook: Alternatieve geneeswijze dus baad het niet dan schaad het niet dacht ik
Helemaal niks...er is niks bewezen zinvol, anders was het denk ik al lang voorgeschreven door de artsen...
Bij deze tp granaatappelsap gedronken, gesport, hoge dosis vitamine D en visolie.. ( wat je in de supermarkt en drogist kan kopen stelt niets voor) kinder asprine geslikt en foliumzuur. Geen tarwekiem.. Werd me sterk afgeraden door de arts.. Schopt alleen je cyclus door de war..
@ sammy88, waar haalde jij je de vitamine D en visolie? En hoe hoog was de dosis. Ik twijfelde ook over de tarwekiem, denk dat ik dat maar niet ga gebruiken.
Kan je online bestellen moet je ff googelen op vitamine d3 2000iu die zijn idd niet bij de gewone drogist verkrijgbaar!
Deze haalde ik Vitamine D3 10.000IU - Natrol | Body & Fitshop En dan moet je bij omega 3 kijken daar haalde ik ook een grote pot van.
Je kunt ook heel veel bestellen bij de vitamine store. Ik vind dit wel een fijne winkel. Alles wat voorradig is wordt ook gelijk de volgende dag geleverd en ze hebben ook een paar echte winkels. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de standaard drogisterij spullen kopen en dan even uitrekenen hoeveel pilletjes je moet nemen. Ik koop ook heel vaak die standaard d3 en neem dan 8 pilletjes . Potje gaat wel snel leeg, maar het is toch nog net even goedkoper dan online bestellen. En idd geen tarwekiem. Hier zitten van die pseudohormonen in (stoffen die aan receptoren plakken waar ook echte hormonen aan plakken) en dat wil je niet in je lijf als je zwanger wilt worden en al helemaal niet als je dmv medicatie probeert de juiste hormonen in je lijf te krijgen.
Ik heb na deze tp idd mezelf warm gehouden, warme voeten, en ik dronk veel granaatappelsap en een gewoon suplement voor de zwangere vrouw. Je moet eigenlijk met granaatappelsap beginnen week voor tp vertelden ze me, maar ik ben 2 dagen na tp begonnen ermee. Kijk nog nooit heeft een arts gezegd dat je dit moet doen, dus al ga je nou beginnen is dat ook goed toch Oh en utrogestan gebruikt tot 12 weken zwangerschap ivm 5 ma s.