Bedankt, ik lees alle tips met veel interesse. @nana ja op die manier kan het ook indd, bij de tuinen geweest vandaag en daar hebben ze vit D3 2000ie en ook hoge dosissen van omega 3.
Ik slik davitamon zwanger worden. is het dan nog nodig om extra vitamine d en foliumzuur te slikken?? Want het zit natuurlijk al in die pillen? Hoeveel pom granaatappelsap drinken jullie? 1 glas per dag? Stel je bent zwanger.... tot wanneer blijf je de pom drinken en de vitamines slikken?
Ben ook wel benieuwd naar ster haar vraag over de pom. Ik drink het nu 2 dagen, en dan 1 glaasje, vind het best lekker
Ik drink 1 glaasje. Soms 2. Drink dit sinds 2 dagen na tp. Had er wel eerder mee willen beginnen. Maar niet meer om/aan gedacht. Wat betreft foliumzuur. Ik slik ook sinds een aantal dagen van een bepaald Merk " zwanger worden". Daar zit ook de juiste hoeveelheid foliumzuur in. Dus om die reden ben ik gestopt met de Losse pilletjes foliumzuur. Dubbele dosis lijkt mij nl niet goed. Foliumzuur blijf de eerste weken van de zwangerschap Slikken. Volgens mij is dat tot een week of 9.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de hele zwangerschap Vitamines geslikt. Wel de soort voor zwangere vrouwen.
Ik ben shatavari van holisan gaan gebruiken. Nu 39/4 weken zwanger en gebruik het nog steeds! Is super goed voor de baarmoeder, ik gebruik het wel maar 1x per dag ipv 2. Ik koop het bij bol.com
Oooh ik zie dat je volgende week mag testen! Spannend! Ik duim voor je! Lekker gezond eten, veel drinken. Gewoon goed jezelf zorgen. Enne, opletten wat je niet mag eten. Zoals sushi (rauwe vis). En als je katten heb, laten verschonen door je hubbie! Knuffel.
Granaatappelsap is lekker en goed voor de vitaminen maar als je die al genoeg binnenkrijgt met groente en fruit, voegt het niets toe aan je vruchtbaarheid/cyclus etc.