Hi allemaal, Net wanneer ik dacht mijn cyclus door t hebben word ik ineens te vroeg ongesteld. Een ruime week na mijn eisprong begon bruin verlies. Soms een druppel rood maar dit is nu al sinds dinsdag en het zet niet echt door. Nu twijfel ik of mijn eisprong dus wel vorige week dinsdag was en niet eerder. Iemand hier ervaring mee?
Wanneer je je eisprong niet hebt vastgesteld d.m.v ovulatietesten en/of temperaturen, weet je ook niet of je te vroeg ongesteld bent ( geworden). Heb je toevallig ovulatietesten gebruikt? Wie weet is het een ovulatiebloeding? Al weet ik niet of dat ruim een week aan kan houden. Lijkt mij eigenlijk niet. Geen ervaring en geen idee dus eigenlijk , maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Of liever een dikke vette positieve test!
Wil je geen valse hoop geven, maar bleek bij mij m'n innesteling te zijn.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ik snap er geen kont meer van dames. Vandaag wel echt rood maar minimaal. Zou maandag/dinsdag ongesteld moeten worden normaal gezien. Ik ga er maar vanuit dat ik vroeg ongesteld ben geworden. Maar... als ik dan terug reken, vanaf welke dag tellen jullie als 1e menstruatie dag? Dat het echt doorzet of al vanaf bruin verlies?? Ingewikkeld verhaal haha
Oh wat jammer... Heb dat ook weleens gehad, lastig idd vanaf wanneer je moet gaan tellen! Ik deed altijd vanaf het rode verlies.
Helaas een echte menstruatie geworden. Hoop niet dat dat elke maand gaat beginnen met 5 dagen wel niet en dan nog eens de normale erna Nieuwe ronde nieuwe kansen!