Wie heeft er nog tips voor het bevorderen van de innesteling? Dit doe ik al: - warme sokken aan - geen koude dranken drinken - veel thee drinken - foliumzuur en vitamine D slikken
Ik heb nmr 1 en 4 van je lijstje gedaan. En zwanger. Er zijn zo megaveel tips die zeggen de innesteling te bevorderen maar het gaat erom dat jij doet wat goed voelt voor jou!
Ik heb de ronde dat ik zwanger raakte ook alleen warme sokken aangedaan (Ook in bed, want heb altijd steenkoude voeten) en foliumzuur geslikt nahja de multi zwanger van t kruidvat. Ik heb granaatappel sap geprobeerd een aantal rondes, maar niets.. Dus voor mij waren 1 en 4 van jou lijstje t goede, zoals eerder gezegt, doen wat voor jou goed voelt om te doen
Ik zorgde er idd ook voor dat mijn voeten warm bleven. Granaatappelsap heb ik 2 rondes geprobeerd maar toen niet zwanger. En ik slik ook foliumzuur natuurlijk.
Zelfs met thermosokken aan voelen mijn voeten soms als ijsklompjes. Zo irritant! De rest van mn lichaam is wel gewoon warm.
Ik heb in de twee jaar dat ik op mijn dochter moest wachten en in de anderhalf jaar dat ik inmiddels op mijn tweede wacht werkelijk álles geprobeerd. Als iemand me had gezegd dat ik elke avond een tapdansje moest doen voor het slapengaan had ik dat ook gedaan. Niets heeft ooit geholpen. Naar mijn mening is het vooral belangrijk om gezond te eten, veel te bewegen (dat stimuleert de doorbloeding van je lichaam en dus ook van je baarmoeder) en een goede multi te slikken met goed opneembaar folaat. Verder is het vooral een kwestie van geluk hebben of er een bevruchting plaatsvindt en daarna een innesteling. Ik denk dat het ook fijn voelt om te denken dat je er op de een of andere manier invloed op kunt uitoefenen, en die wachtweken duren al zo ellendig lang, vooral als je al een tijdje bezig bent, dus het houdt je ook gewoon lekker bezig. Dus wat dat betreft zou ik zeggen: doe vooral wat goed voelt voor jou. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn ♡
Er zijn op dit forum alleen al talloze vrouwen te vinden die altijd ijskoude voeten hebben en toch binnen één ronde zwanger waren, start maar eens een poll. Het kan natuurlijk nooit kwaad om sokken te dragen, maar ik weet niet of het echt bijdraagt.
Sterker nog. Ik heb elke iui ronde soortvan panisch mn voeten warm willen houden. Na de tp van onze eerste ivf heb ik dit toch wat meer losgelaten. Warme sokken aan, maar had echt wel geregeld koude voeten. En wat blijkt? Precies die ronde is het gelukt! Ik denk echt dat de grootste factor hem zit in het goed voelen en je relaxt voelen. Doen wat goed voelt, zonder er soortvan dwangmatig in te worden. Dat zal heus niet voor iedereen opgaan. Maar bij veel wel (denk ik)
Ik ben wel benieuwd wat voor thee dan. Veel zwarte thee lijkt me qua nicotine-inname niet goed (ongeacht zwangerschapswens). Groene thee is energetisch koud en dus in de winter geen goed idee. Dus ik hoop dat t antwoord kruidenthee is.. gemberthee bijv. Die sokken/warme voeten komt uit de chinese geneeskunde. Kou komt via onze voeten en benen het lichaam binnen (zoals als je lang op 1 plek stilstaat, maar bv ook als je op een koud stenen muurtje gaat zitten) en gaat bij een vrouw snel naar de baarmoeder. Alle meridianen die over de benen lopen hebben invloed op de menstruatie / zwangerschap dus die wil je warm houden. Een baby houdt niet van een koud nestje, die wil ontvangen worden in een veilig warm holletje
nicotine? je bedoelt denk ik cafeïne wist niet dat groene thee energetisch koud is, weer wat nieuws nu drink ik vnl thee van zonnatura, pyramide en yogi