Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tizianapiombo

Sep 4, 2023
    17
    13
    3
    Dag iedereen
    Na 1 jaar natuurlijk zwanger proberen te geraken zijn we nu bezig met vooronderzoeken..
    ik ben 34 jaar.

Ik zit op cyclusdag 3 en tijdens de echo waren er rechts 4 follikels en links 2.. dus 6 in totaal.
    Mijn bloedname zag er zo uit:
    Fsh 10,2
    Lh 6
    Oestradiol 52
    Progrsteron 0,37
    Prolactine 17,10
    Tsh 1,97
    Vrije t4 16,60
    En een AMH waarde 0,63

mijn vriend moet nog zijn onderzoeken doen en 7 december hebben wij pas bespreking van alle uitslagen
    Het duurt allemaal zo vreselijk lang! vele groetjes xx

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

Jun 5, 2012
    2,187
    1,986
    113
    Helaas is deze waarde met jouw leeftijd wel erg laag. Deze waarde gaat over de eicel voorraad. En die zou je op jouw leeftijd graag wat hoger zien.

3. Sophia2023

Sophia2023 Nieuw lid

Nov 3, 2023
    2
    0
    1
    Female
    Duurt idd allemaal super lang. De zwemmertjes van mijn vriend zijn helaas niet echt actief en hij heeft uiteindelijk een tese behandeling moeten doen. Alleen al de onderzoeken en de tese behandeling hebben ruim een jaar gekost. We zijn nu net bezig aan onze eerste icsi behandeling.

Ik zie dat er bij jou wel veel meer is onderzocht dan bij mij. Bij mij hebben ze gekeken naar de tsh waarde, die was goed (weet de waarde alleen niet meer). En de amh waarde die was 3.2 op dag 7 van me cycles en ben 38 jaar. De amh waarde is volgens mij ook heel erg afhankelijk van waar je in je cyclus zit.
    Heb ook de echo gehad en had aan beide kanten 6 eiblaasjes. Verder is er bij mij eigenlijk nergens naar gekeken.

Ben nu een paar weken hormonen aan het spuiten en had vandaag mijn eerste echo (tijdens de stimulatie). Heb nu maar 10 eiblaasjes . Had zelf wel verwacht dat dit aantal hoger zou zijn omdat ik nu hormonen spuit. Helaas groeien ze ook niet allemaal even snel.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Wat Blij83 al schrijft zijn dit geen heel optimale bloedwaarden. Maar dag had je zelf wellicht ook al gevonden aan referentiewaarden. Zit er vervroegde overgang in de familie?

Die onderzerheid en lang wachten tot de volgende afspraak is killing. Misschien kun je je alvast wat inlezen over behandelingen bij lage AMH in NL en Duitsland. Dan kun je goed voorbereid het gesprek aangaan in december.

5. Mokski

Mokski Actief lid

Apr 9, 2023
    305
    235
    43
    Female
    Een lage ahm waarde is niet altijd een drama.
    Maar betekent wel dat je niet te lang meer moet wachten om er aan te beginnen & je best kan nadenken over "hulp".
    Zeker even belangrijk dat de zwemmertjes genoeg bewegelijk en aanwezig zijn.a

Ik had een ahm van 0.44
    Bij de 2de iui poging was het al raak.

Share This Page