Vaginaaltablet gisteravond, nu roze dikke afscheiding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leontine135, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik zit vlak voor mijn NOD, heb gister een Canesten vaginaaltablet ingebracht en vanmorgen komt er vieze roze/oranje brokkelige afscheiding. Nu weet ik wel dat dat normaal is de dag daarna, die troep moet er toch weer uit natuurlijk maaris de kleur normaal? Zou het kunnen dat dat tablet die kleur van binnen heeft dus dat het geen bloed is ofzo?

Iemand daar ervaring mee? Anders ga ik er maar van uit dat mijn ongi eraan komt. (had zo het gevoel dit x zwanger te zijn :()

Vanavond en morgen moet in nog nr 2 en 3 gebruiken.

Iemand ervaring mee?

2. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

sorry geen ervaring, misschien toch even de ha bellen.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey Leontine ik zou ook even de ha bellen.. mag ik vragen waar die tabletten voor zijn? dat je ze vlak voor nod inbrengt en denkt zwanger te zijn?

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik mocht ook tabletten die je vaginaal inbrengt toen ik zwanger was, het kan natuurlijk zijn dat er gewoon een beetje bloed mee terug komt met die andere prut, het is alleen even de vraag of dat van je ongi komt of van een eventuele innesteling? Ik zou gewoon even een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid

5. Leontine135

Het is voor een schimmelinfectie, en mag in een eventuele zwangerschap.
    Merk nu dat het eigenlijk weer weg is. Denk toch dat het tablet die kleur afgeeft.

Heb testen gehaald net.....zou pas zondag testen maar ze zijn zo verleidelijk!!
    Denk toch vanmiddag alvast test te doen ;)

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb vorige week ook een tablet ingebracht i.v.m. een vaginale schimmelinfectie, maar dan Daktarin. Ook ik had daarna heel licht bloedverlies. Dit was meteen daarna. De rest van de avond/nacht niet meer, maar de ochtend erna ook weer.
    Ik ben al erg lang niet meer ongesteld en hoopte dus dat dit het begin was, maar helaas.
    Heb ook gelezen dat een bloeding eventueel een eisprong kan zijn geweest. Maar goed, misschien heeft het er niets mee te maken en hebben we dit inderdaad gehad doordat we iets hebben ingebracht!
    Maar ik hoop voor jou Leontine dat je alsnog positief test! :)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!!!!

8. Leontine135

Dankje!!:)

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ohw spannend!! Ga voor je duimen! Ik kon ook nooit wachten :)

10. Leontine135

Helaas, testen hoeft niet meer.....net ongi geworden :(. Niet de eerste keer dat ik test of bijna test en een half uur later ongi word.....nu test uitgespaard maar baal wel, had zulke goede hoop!

Denk dat we nu gaan vragen voor zaadonderzoek, werd vorige keren makkelijk zwanger en zelfs nu we zo goed geklust hebben ben ik het niet. Ben ook 35 dus tijd begint te tikken.

Ook balen dat volgende ongi/nod net voor Lowlands is waar ik heenga. Of daar ongi, of overtijd.....allebei net niks!

Naja we zien wel weer hoe dat uitpakt.

Zal ik nu vanavond wel de 2e tablet inbrengen of niet? Ook weer zoiets........:(

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow wat rot voor je dat je toch ongi bent geworden
    sterkte

dikke knuf

12. Leontine135

Dankje, erg lief! ;)

Kom er wel weer overheen, eens zal het raak zijn!

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Lees de bijsluiter lieverd!

Bruistabletten zijn kennelijk normaal voor schimmel infectie! Ik heb alleen zalf gehad en een keer een tablet om oraal in te nemen (nooit gedaan ben daar veelste fobish voor!)

Maar ik had daar ontsettend veel last van nadat ik het van de prik pil kreeg kuurtje antibiotica erop had gegooit en er toen achter kwam dat dat het alleen maar erger maakte en het bleef maar erger terug komen.. Zelfs tot een punt waar alleen een flinke blop vaseline de jeuk kon weghalen!

Scheren met olie in plaats van zeep of schuim doet ook wonderen!
    Dat deed ik nog toen ik m'n spiraal had en het er nog steeds met vlaagjes terug kwam!

Als je 't niet vertrouwt bel met je HA en vraag om een alternatief x

14. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik moest altijd na mijn ongesteldheid beginnen met de tabletten... Stom dat ze dat niet even gezegd hebben...

15. Leontine135

Bijsluiter had ik weggegooid.....heb ze al lang in huis en kreeg ineens weer last. Omdat ik pas zaterdag mijn menstruatie verwachtte dacht ik dat het nog net kon......

16. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ohw oké, het zal ook wel niet heel veel kwaad kunnen maar het is gewoon niet effectief om nu door te gaan... Rot dat je toch ongesteld bent geworden!

Deel Deze Pagina