menstruatie tijdens onderzoek gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Catmommy, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoe krijg ik t voor elkaar..

Met 105 dagen van vorige cyclus omdat die zolang duurde en plots begon ik minimaal bloed te verliezen en was mijn cyclus voorbij.

Nu heb ik 7 weken moeten wachten op de afspraak voor de gyn en ja hoor enkele dagen van te voren begin ik weer licht te vloeien op dag 44.
    Dus ik zal maandag menstrueren tijdens onderzoek gyn.

Wie weet heb ik pcos en verklaart dat al die jaren van puistjes en deze rare cyclussen. Maar is dat ook te zien tijdens menstruatie dat het pcos is?

Is een onderzoek sowieso wel goed uit te voeren?

Kan ik direct een behandeling (hormonen?) Verwachten of duurt het na de eerste afspraak weer weken?

Ervaringen zijn welkom:)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Tjah, hangt ervan af wat ze vinden natuurlijk; wat betreft de behandeling. Pcos is niet alleen met een inwendig onderzoek vast te stellen dus alle labuitslagen moeten ook binnen zijn en dan is het de vraag wanneer je een afspraak krijgt voor verdere behandeling. Helaas kosten deze dingen vaak veel tijd.
    Sterkte!

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja bloed zullen ze ook wel willen checken..

Ik dacht zelf dat tijdens menstruatie eitjes sowieso klein zijn en dat er geen grote eitjes kunnen zijn of je nu pcos hebt of niet.
    Maar dat ze normaal halverwege een cyclus wel kunnen zien of er eitjes groter worden.

Dankje, wordt een spannende periode!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel spannend!
    Omdat pcos zo grillig is, is er niet in 1 keer aan de afmeting van de eitjes te zien hoe of wat. Dat maakt het zo lastig.

Dank je! Jij veel sterkte; hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou maandagochtend even bellen met deze vraag. Maar volgens mij doen ze gewoon een inwendige echo als je ongesteld bent hoor!

6. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb diverse inwendige echos gehd, terwijl ik bloedverlies had (meestal van bbm) dus kan wel, oud idd gewoon even bellen!

Deel Deze Pagina