Wanneer in cyclus uitstrijkje doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JackyiRo, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de 35 jaar gepasseerd en natuurlijk lag de oproep voor het uitstrijkje al snel in de bus. Ik zit nu net in ronde 9 en verwacht over een week mijn eisprong. Wanneer is het beste moment in de cyclus om het uitstrijkje te plannen, of maakt dat niet uit? Als het invloed heeft op ovulatie en innesteling wil ik er natuurlijk wel rekening mee houden..;)

2. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Ik weet eigenlijk niet of het veel uitmaakt. Ik heb het laten doen vlak na mijn menstruatie, voor mijn vruchtbare periode dus. Dan was ik er maar meteen vanaf.

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik kreeg het advies tussen de menstruatie en eisprong te doen omdat een mogelijke zwangerschap de resultaten kan beïnvloeden!

4. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oke, lijkt me idd ook de beste periode, dan moet ik dus nú een afspraak maken of een ronde wachten.. :)

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Je mag absoluut niet bloed verliezen en je mag absoluut niet zwanger zijn, want dan kan je zwangerschap verkeerd aflopen. Ik zou het dus net doen voordat je vruchtbaar bent. Mijn uitstrijkje ging alsnog niet door, aangezien je ook 6 maanden niet zwanger geweest mag zijn volgens mijn huisarts assistent.

Deel Deze Pagina