Hoe lang bloedverlies bij miskraam..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieve meiden,
    Zoals sommigen al weten, had ik woensdag een positieve test in handen, en had ik zaterdagnacht bloedverlies ( 1 dag na NOD) en gisteren behoorlijk veel...Maar vandaag is het al veel minder en sinds vanmiddag eigenlijk over....
    Heb ook totaal geen buikpijn of krampen gehad ( heb ik wel bij menstruatie)

Nou vraag ik me af dit wel normaal is...Hoe weet ik nou of ik alles kwijt ben? Is dat gewoon afwachten?

Brrr vreselijk, die twijfels en onzekerheid!

Groetjes,
    Yvonne

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja....bij mij was het 24 uur evig bloed verlies en dat was het, vond ook mijn menstruatie heftiger dan de miskraam....

Misschien bloed laten prikken op hcg?

3. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Nou dat zeg je precies goed Aimee, want zo zie ik het ook! Ongesteld zijn is (lichamelijk) pijnlijker en geeft langer bloed.
    Het kan dus wel heel goed, zo kort!

Was bij jou de cyclus gelijk weer normaal?

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oehhh je bent net zwanger zie ik! Voorzichtig gefeliciteerd! En zie ik nou goed, dat je gelijk na je miskraam weer zwanger was?
    Mooi....Maar zal ook best spannend zijn nu!

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik had 9 dagen bloedverlies, echt heel heftig. Sowieso vele malen erger dan een menstruatie. Ik deed 2 maandverbanden in, en nog lekte ik er doorheen. Pas na 8 dagen werd het bruinverlies, tot die tijd elke dag nog stolsels en ander prut...
    Heb je al een test gedaan om te kijken of alle HCG weg is? Ik had eerst negatieve testen (aflopend) en toen pas bloedverlies.

6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja maar dan was jij waarschijnlijk verder als dat ik was Dayenne...Hoe langer het er zit, hoe heftiger het zal worden.
    Ik was nog maar net 2 dagen na NOD. Alleen gisteren had ik een maandverbandje nodig, vandaag niet eens meer. Gisteren kwam ook het meeste tijdens het plassen.

Heb gisteravond nog een testje gedaan en had nog wel een tweede streepje, maar geen knaller ( had ik zaterdag ook niet)

Sterkte jij...

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik was ongeveer 5 weken...idd wel verder ja, dat zal wel wat schelen qua bloedverlies.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Dank je wel, jij ook sterkte met dit alles.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik was wat verder, zoals in onderschrift te lezen...
    Ik heb lang beetjes bloed verloren. Toen t vruchtje kwam, echt een hele plens, en zeker tien.dagen bloed en soms grote stolsels... Heeft denk ik ook met termijn van zwangerschap te maken.. Sterkte meid

Deel Deze Pagina