Vijandig slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diesel2013, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    Goedenavond dames,
    Ik ben hier nieuw en wil dolgraag ervaringen uitwiselen met iemand of meerdere vrouwen die in dezelfde situatie zitten als mij.
    Wij zijn al ruim 2 jaar bezig met het proberen zwanger te worden.
    Na een aantal onderzoeken en vandaag een kijkoperatie verder is de conclusie dat ik 'alleen' vijandig slijm heb. Sperma is goed, andere testen goed en tijdens de kijkoperatie zag alles er keurig uit.
    Ik verwacht dat we iui gaan doen.

Wie heeft deze behandeling ook gehad door 'alleen' vijandig slijm?
    Of kan er nog iets anders aan de hand zijn?
    Ik hoop reacties te krijgen

Groetjes

2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Hoi! Ik heb ook vijandig slijm maar iui bleek niet de oplossing, er was van alles vijandig rondom de bevruchting en uiteindelijk icsi nodig gehad om zwanger te kunnen worden. Maar ken wel iemand uit de mmm die ook vijandig slijm had en met de eerste iui zwanger werd.

Dus ja, kan dat het alleen de oorzaak is en iui de oplossing. Kan ook van niet.

Veel sterkte en succes!

3. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!
    Wat fijn dat het uiteindelijk met icsi wel gelukt is!
    Hoeveel iui pogingen heb je gedaan? En met of zonder hormonen?

4. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    8 iui pogingen! Zonder hormonen :) maar is nooit gelukt helaas (en 8 omdat we na 6 nog moesten wachten voor we met IVF konden starten).

5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier pcos dus ruim een jaar ovulatie inductie gehad. Ook omdat ik niet over durfte op iui. Vraag me niet waarom ;) want het stelde niets voor hihi.
    Uiteindelijk toch na dat het met ovulatie inductie niet wou, bleek dat ik idd ook vijandig slijm had tegen over mijn man, die mega goed sperma had.
    Uiteindelijk de 1e iui daarna raak. Omdat we dus niet meer het geval hadden dat het nog eerst langs het slijm heen moest :)

Deel Deze Pagina