hoi hoi ik ben hier al een hele poos niet meer geweest omdat ik het even rustig aan wou doen maar nu heb ik toch een vraag nou ja ik zit ergens mee zoals op mijn banner te zien ben ik erg overtijd maar ik durf nog steeds geen test te doen heb namelijk nog niet echt last ja een beetje gevoelige borsten misselijk een beetje heb wel meer puistjes dan anders vaker moeten plassen maar ik weet gewoon niet wat ik moet denken ben voor het laatst ongi geweest ongeveer een week nadat ik bij de gyn ben geweest en eigenlijke moetsten we terug komen maar dat hebben we nog even laten wachten omdat we er toch wel best mee bezig waren maar nu dus niet meer en nu ben ik dus ook nog niet ongi moet volgende week voor een mri voor mijn ms of het erger is geworden maar dan moet ik het wel zeker weten kani k ook naar de huisarts gaan om te vragen voor een bloed onderzoek sorry voor dit rare verhaal of onzekerheden maar ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen alvast heel erg bedankt knuffels saro
Ik snap dat je ongerust bent, maar ik zou toch wel eens een testje wagen. Zeker als je volgende week een mri scan hebt. Ik weet niet of de dokter dan nog op tijd is met zijn bloedtest. Ik zou even zelf een test doen. Veel succes, laat even weten hoe of wat.
hey meid wat een onzekerheid joh! snap dat je je ongerust maakt. zou toch een testje wagen. het ergste wat kan gebeuren is dat je test negatief is en natuurlijk is dat een teleurstelling maar in onzekerheid zitten is ook niets! Succes!
hey, hier nog iemand die niet durft. Nou ben ik nog niet zolang overtijd maar dan nog. Vanmorgen erg misselijk, weer heel gevoelige b net dat ik oefeningen heb gedaan of alsof ze blauw zijn. Dit had ik de vorige keer ook, maar durf gewoon niet te hopen.
Jemig 2 weken overtijd.. dan moet je toch wel een test doen voor die scan. Dan heb je in ieder geval zekerheid. Bloedtest duurt even voor de uitslag dus zou een urinetest uit de winkel gebruiken.
Als je nu twee weken over tijd bent dan zou een urine testje nu echt wel duidelijkheid geven. En als je die MRI hebt zou ik toch echt ff een testje doen. Dan weet je ook goed waar je aan toe bent.
Ben je altijd regelmatig ongi geweest? Zo ja, dan zou ik nu echt gaan testen. Dan weet je waar je aan toe bent. Succes.
ik zou als ik jou was ook even een testje doen,mocht het zijn dat je inderdaad zwanger ben dan is zo'n mri geloof ik niet echt goed. @ sucre zie dat je pas getrouwd ben ,nog gefeliciteerd!
dank jullie wel allemaal ik ga morgen ochtend testen moest ik ook van mijn schoonzusje ja ben wel een beetje regelmatig ik weet dan mijn cycles nu ongeveer 5 weken is al een aantal maanden dus moet het er gewoon op wagen maar bedankt voor de reactie dan heb ik toch een beetje steun iklaat het julllie weten knuffes saro jij ook succes mieke
Succes met testen,laat je de uitslag nog even weten? En als je een MRI scan moet laten maken, moet je toch weten of je al dan niet zwanger bent... Zie hier info van een ziekenhuissite: Zwangerschap Het is belangrijk om te weten of u zwanger bent of het zou kunnen zijn. Mocht u inderdaad in verwachting zijn of hierover twijfelen, verzoeken wij u contact op te nemen met uw behandelend arts. Deze kan in overleg met de radioloog beslissen of het onderzoek door kan gaan of uitgesteld moet worden, of hij zoekt eventueel een alternatief onderzoek.
goedemorgen ik heb een test gedaan maar die gaf aan dat ik niet zwanger ben dus nu snap ik er helemaal niks meer van nou ja we zullen wel zien en nee inderdaad als je zwanger bent of het vermoeden hebt dan mag je niet door een mri heen maar ik zal wel even bellen succes voor de gene die ook konden testen hoop dat het bij jullie anders loopt knuffels saro