Innesteling(dip) op 12dpo mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    aller eerst wil ik even melden dat ik niet erop zit te hopen dat het zo is, want ik heb al vanaf mijn eisprong heel sterk het gevoel dat het deze ronde niet raak zal zijn, en daar ook vrede mee op een of andere vreemde manier;)

Maar ik vraag het me toch wel even af!:D

Ik heb een giga dip op 12dpo (vandaag)
    Ik zit helaas al in ronde 19 en ben al zeker 9 rondes lang altijd 14 dagen na mijn eisprong ongi. 2-3 dagen vooraf kondigt deze zich al aan met die vervelende ongi rugpijn...

Gister (11dpo) toen ik naar bed wilde gaan, heb ik giga steek in mijn buik gehad, net een messteek 1min lang daarna weg. Toen op bed even HEEL koud en in slaap gevallen. Vanmorgen was mijn temp 36.80 (normaal rond 37.10-37.20) en dat wil zeggen dat ik die dag dan vaak ongi word... maar het is pas 12 dpo en ik ben nog niet ongi, voel niet eens ongi rugpijn alleen wat buikpijn af en toe wisselend en beetje strak gevoel aan me buik...

Heel verhaal geworden, maar wat ik vooral wil vragen:
    kan je op 12dpo nog een innesteling(dip) krijgen???:(

2. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik 11 dpo een dip had en ik bleek 15 dpo zwanger te zijn.
    Wel geeindigd in een miskraam,
    Groetjes

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Het is volgens mij mogelijk.. maar dan heb je zoals ze het noemen een late innesteling, mits dat het is. Ik weet hoe vervelend die onzekerheid is! Ik heb gister een dip gehad, vandaag gelukkig weer omhoog:)... Het enige wat je kunt doen nu is afwachten.. hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop voor je dat het een innesteling's dip is! Succes met wachten, vervelend he?

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik denk het niet hoor, maar was gewoon ook even erg benieuwd stel die morgen toch omhoog gaat.

Maar het zal wel over zijn... keertje een korte lf ofzo??:(

na 19rondes vind ik het wachten niet meer zo erg hoor:)
    Ben je er toch wel een stuk minder mee bezig... en vind het ook even prima zo. (ook al mag het wel komen hoor:))

succes!

Deel Deze Pagina