Weet dat jullie allemaal geen dokter zijn, maar misschien komt het iemand bekend voor. Voor ik gelijk naar de dokter ren wilde ik hier even polsen Ik heb een redelijk stabiele cycles rond de 33 dagen, Echter heeft de laatste cycles 38 dagen geduurt, maar heb bij dag 20 van de huidige cycles bij het afvegen ( sorry voor de detials) een klein beetje bloed. Moet er nu begonnen worden met een nieuwe cycles of is het misschien iets anders. Ik had zondag wel slijm dat je dan ook weer ver uit elkaar kan trekken, dus volgens mij wel de vruchtbare dagen. als ik dat zo goed gelezen heb hier op het web. Wie kan mij een beetje inzicht geven
Nee dit is gewoon nog je cyclus zoals ik het bekijk. Dat beetje bloed kan na je ei wijzen op een innesteling. Innesteling vind plaats 6-10 dagen na je eisprong. Als op zondag de 19de rekbaar slijm had kan je ongeveer 14 dagen later je ongesteldheid verwachten.
Ik weet dat de innesteling tussen 6- 10 dagen plaats vind, alleen zit ik dan op dag 4, vandaar dat ik me het al vroeg. en dat vind ik raar? En klopt dat je 14 dagen na die tijd kan testen
Ik was vorige ronde zwanger, en had ook op dag 4 de innestelingsdip in mijn temperatuur. Het kan dus wel, een vroege innesteling of je eisprong was een dag eerder dan dat je het rekbare slijm opmerkte.