Hoi meiden, Sinds anderhalve maand ben ik aan het tempen. Elke ochtend om 6 uur voor ik mijn bed uit ga, en op vrije dagen zet ik er mijn wekker voor. Nou heb ik al heel wat kaartjes voorbij zien komen hier op zp, en nou valt het me op dat mijn temp best wel gelijkmatig blijft.. geen grote pieken of dalen. Mijn eisprong was erg duidelijk, had een knalpositieve ovulatie test, en mijn temp ging daarna netjes omhoog. Maar nu blijft ie al 4 dagen op 36,9 hangen! Is dat normaal? Heb ook sinds de eisprong behoorlijk veel creamy zooi, had ik anders ook niet zoveel. Ben dus benieuwd naar volgende week Jullie dus ervaringen met een vrij gelijke temp?
Volgens mij is jouw kaartje gewoon goed hoor! Zo lang je temp maar boven de coverline blijft na je ovulatie is het goed volgens mij.
Oke..dan wordt het gewoon aankomende dagen afwachten wat ie weer gaat doen Blijft elke keer toch weer een beetje spannend!
Thnx cilnia, ik zie het idd in je kaartje van vorige maand! Jij ook weer bijna op het wachtbankje? ook weer spannend!
Hey Mieks, heb je een thermometer met een of twee cijfers achter de komma? Daar kan het ook door komen als je een paar dagen achter elkaar maar een paar honderdste afwijkt. Dan pikt een thermometer met een cijfer achter de komma dat niet op.
Ik heb een thermometer met 1 cijfer achter de komma had vandaag een dipje in mijn temp. Na 4 dagen hetzelfde is dit dus weer eens wat anders
Ja Mieks! Nog even en ik mag ook op de wachtbankje Alleen niet veel kunnen klussen dus ik ben erg benieuwd of 1 keer genoeg was! hahahah Zo, mooie dip heb je. Hopen dat het zo blijft nu....!! Duim duim duim duim
Cilnia, 1 zaadje is voldoende toch?! Ik duim ook voor jou! Idd een dip gister, vandaag was ie juist weer hoger. Vind het erg spannend. Heb ook erg het gevoel dat het raak is maar daar pin ik me niet op vast. Gevoel kan zo met je spelen
Jaaa wat is het spannend he. Je mag van jezelf niet te positief denken... want stel dat je het mis hebt.. Ik had ook een dipje op 7 dpo...hoop ik, eerst moet ie weer ff wat meer stijgen. Ik word ook steeds wakker voor mijn wekker en wil zó graag meten. Erg he?
Thnx meiden, hoop dat ie hoog blijft Haha ik vind het ook geen straf om om 6 uur de wekker te horen gaan om te tempen spannend blijft het zeker!
Mijn lijf bereikt zomerse temperaturen hij is nog verder de hoogte ingegaan! Nu hopen dat ie hoog blijft....
Wannabemum, ik zie dat wij precies gelijk op lopen Wanneer ga jij een test wagen? Ik wacht tot zaterdag (mn nod). Mocht mijn temp dan nog hoog zijn en er nog geen ongi zijn dan ga ik samen met vriendlief testen. Hij is nu op bivak tm vrijdag en hij vind het leuk om er dan bij te kunnen zijn Bij jou blijft hij trouwens ook mooi op de 37!
Jaja wij lopen gelijk!! Haha. Het is zó spannend. Ik hoop elke dag dat de temp niet zakt. Ik voel wel steekjes en dingetjes in m'n buik erg licht. Had gister bloedend tandvlees en die kleine bobbeltjes op m'n tepelhof lijken pietsie groter, ook word ik 's morgens vroeg wakker met honger en had gister steeds dorst. En misschien dat dipje in mijn temp die jij ook had op de juiste dag... Maargoed, dat zegt nog niks, kan toeval zijn! (Schijnzwanger?) Ik ga ook zaterdagochtend samen met mijn manlief testen!! Hij wil er supergraag bij zijn! Zal wel een uur of zes worden want dan moet ik altijd plassen, haha. Als ik niet ongesteld word natuurlijk! Ik wil ook geen negatieve test zien omdat ik te vroeg zou testen. Dat is helemaal niet fijn. We houden mekaar op de hoogte!! Voel jij al wat??
Ik vind het nu de aankomende paar dagen ook erg spannend om smorgens te tempen. Hoop dat ie mooi hoog blijft! Ik heb vanaf vrij snel na mijn eisprong het gevoel dat dit wel eens een heel goede ronde kan zijn. Verder ook idd wat steekjes af en toe, en tegen de avond voelt mijn buik een beetje opgezet. Ook veel last van mn darmen, vaker voor een grote boodschap op het toilet zitten (ik zowiezo best gevoelig op mn darmen, dus dan is het weer de vraag waar het aan ligt nu) en veel honger. Wanneer ik een paar uur niet gegeten hebt begint mn maag echt herrie te maken Ofwel allemaal van die leuke "kwaaltjes" die niks te betekenen hoeven hebben, maar dat zullen we pas over een paar dagen weten Inderdaad test ik ook pas zaterdag als temp hoog blijft en er geen ongi is. Ik hou je temp in de gate aankomende dagen Hopelijk snel roze/2 strepen voor ons allebei
Thanx Cilnia... Maar Mieks, we zijn allebei aan het zakken...hmm... Het verschil van jouw temp tussen t eerste deel van je cyclus en na de eisprong is wel groter dan die van mij... Ik zie het eerlijk gezegd ineens best somber in bij mij..