vraagje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eyzenga, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Beste allemaal,

Ik zou afgelopen donderdag volgens de calculator een eisprong moeten hebben gehad. Maar ik heb hier niks van gevoeld. Kan dat? En nog een vraag, misschien wel een beetje onsmakelijk, maar ja. De vrijdag en zaterdag had ik een soort van afscheiding, die slijmerig en transparant was, is dat ook normaal. Ik hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen.

Alvast bedankt,

Gr Jose

2. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    hoi,

Wat ik ervan weet is dat je je eisprong niet hoeft te voelen, er zijn juist meer vrouwen die hem niet dan wel voelen, daarnaast moet je je niet op de calculator vast pinnen teminste dat zou ik niet doen.
    Dat slijm waar je het over had kan het vruchtbaar slijm zijn geweest en meestal volgt dan binnen 1 tot 3 dagen je eisprong ik zou zeggen houde dat eens in de gaten wanneert je het vruchtbaar slijm hebt en dan gelijk aan de klus zou ik zeggen.
    veel succes
    groetjes jeslin

3. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik voel m'n eisprong inderdaad ook nooit. Maar ik heb wel altijd wat slijmerige afscheiding voor m'n iesprong. Daar merk ik het aan....

4. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Bedankt voor de antwoorden. Het is voor mij allemaal nieuw, vandaar dat ik zoiets had om de calculator er even bij te pakken.

Gr. jose

Deel Deze Pagina