ha meiden... ik zit vol met vragen... ik heb me nog nooit zo in mn eigen lichaam verdiept! afgelopen woensdag had ik mijn ei-sprong, ik heb de ovu test gedaan, 7 dagen achter elkaar, dus kon precies zien wanneer ie kwam, en toen voelde ik t ook dinsdagavond in mn onderbuik bij mn lies, dus dat moet gewoon dat ie toen was. stel je voor ik ben/word zwanger deze ronde, wanneer is de innesteling dan? kan je dat ook voelen of merken aan je lichaam? en vanaf wanneer kan je zwangerschapskwaaltjes krijgen? ik vind t zo leuk allemaal om me erin te verdiepen! nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan n antwoord! veel succes en plezier allemaal met zwanger worden!
De innesteling is volgens mij 5-7 dagen na de bevruchting.. Soms kun je dat voelen..bv door een steek of wat roze verlies .. maar dit hoeft niet altijd hoor...veel meiden merken er niks van! Wanneer je wat kan gaan merken...voor iedereen anders..je ehbt meiden die zeiden een paar dagen na de bevruchting. al ..JA ik ben zwanger maar je hebt ook meiden die merken er helemaal niks van..pas bij bv 6 weken zwangerschap... Anyway...succes met zwanger raken! x x
Inderdaad de innesteling gebeuert zo`n 5/7 dagen later, sommige ervaren dit als krampen, steken en eventueel iets van roze/bruinbloed verlies. Maar de meeste vrouwen voelen gewoon niks. Zwangerschapskwaaltjes schijnen sommige ook al snel te kunnen voelen maar meestal gebeurt dit toch pas nadat je positief getest hebt hoor...tenslotte voel je je hetzelfde als dat je ongi zou moeten worden waardoor je iegenlijk nog niks weet want je lichaam kan je goed voor de gek houden. Een test is toch echt het enige bewijs!!!!!! Succes met zwanger worden!!
Dat bruin/roze bloedverlies heeft niet met de innesteling te maken. Dat is een teveel aan baarmoederslijmvlies wat je lichaam vervolgens afscheidt. Ik heb hierover gelezen op het net aangezien ik het bijna iedere maand heb. Op de site las ik een vraag van iemand die hier ook last van had en vervolgens een week later melde dat ze zwanger was. Hier wil ik mee zeggen dat je ondanks dat bruine bloedverlies/slierten gewoon zwanger kunt raken, maar het is dus geen innesteling.
Cindy24, het lijkt me vreemd dat wanneer er heel veel meiden zijn die iedere maand bruin bloedverlies hebben, dat het dan zou betekenen dat ze een innesteling hebben. De meesten blijken hierna niet zwanger te zijn.De gyn. vertelde dat het een teveel aan baarmoederslijmvlies is. Ik weet niet of jij een baan in het ziekenhuis oid hebt, maar ik heb het meeste vertrouwen in de gyn. No hard feelings
Zover ik weet en ik ben geen gyn nee, kun je doormiddel van het innestellen bloed verliezen wat roze of bruin kan zijn. Veel vrouwen hier verliezen iets van dit bloedverlies, bij een innesteling heb ik vaker gelezen op dit forum...
Meestal komt het wel door een innesteling maar bij sommige meiden komt het idd voor dat ze teveel baarmoederslijm hebben! Ik heb namelijk pas 10 follikels gehad en na de eisprong had ik ook bloed verlies en toen vertelde mijn fert.arts idd dat dit kwam omdat ik niet teveel baarmoederslijmvlies heb en hij het overtollige eruit gooit.
ha mieden, bedankt voor jullie reacties! ik vroeg dit omdat ik vanaf vrijdag veel duizelig ben, ook heb ik veel meer trek in lekkere dingen als anders! ik heb ook een vreemde zeurderige pijn aan mn borsten. echt ik kan mn bh bijna niet meer dragen, t zit zo vervelend, iets wat ik nooit heb... wel dat ik zere borsten heb, dat heb ik altijd een week of misschien 2, maar dan heb ik geen last met mn bh.. nu wel, dit is heel andere pijn! gek he, ik had me voorgenomen niet gelijk er wat van te denken, maar toch heb ik t in mn achterhoofd, misschien is dit wel een teken dat ik zwanger ben! maarja, maar niet teveel op hopen...
Ik heb daar ook last van op het moment, jeukende en zere borsten (heb ik normaal alleen op de dag dat ik echt ongi wordt) en was daarstraks echt super duizelig en gisteren ook een keer.
ja, gek he? en mijn tepels doen ook heel zeer! en idd ze jeuken ook maar ik zou niet weten waar ik moest krabben! zo'n jeuk is t nou ook weer niet, t is heel apart!
he toen ik de eerste keer zwanger was kan ik me nog herrineren dat ik op een gegeven moment absoluut geen bh meer kon verdragen!!! Wel was ik toen 5/6 weken zwanger!! Heb wel ook een week voor mijn ongi last gehad van duizelingen en gevoelige tepels.... Ben een benieuwd bij jullie dan?!!
Ik heb net gefrustreed mijn BH uitgegooid omdat ik hem niet meer kon verdragen. Doet vooral aan de zijkanten zeer, dat heb ik normaal echt nooit. Ben ook nog altijd wat draaierig.
is wel al vroeg hoor als je nu iets zou kunnen voelen van een zwschap!!! Wil jullie niet *** laten voelen maar het lijkt me niet dat je nu al iets zou kunnen voelen....
Ja dacht ik zelf ook wel hoor, alleen is het zo gek dat ik dat normaal echt nooit heb, of ooit gehad heb
En ook ik wil je niet een *** gevoel geven maar na mijn eisprong heb ik elke keer weer andere klachten en de ene keer ook mega zere borsten en tepels en druppel water van de douche kan ik dan niet eens verdragen hahaha.. Maar ik hoop dat het bij jou door een zwangerschap kom1!!!! duim voor je
je het is zeer frustrerend allemaal he dat zwanger willen worden!!!!! maar ook weer erg spannend, hopen dat we gewoon lekker een posi test hebben allemaal.....succes!!!
ja idd, ik heb ook zoiets van nou ik ga mezelf niet lekker lopen maken, maar ik heb deze dingen nooit! en nu vandaag heb ik ook zo'n vervelend gevoel in mn onderbuik, net of ik vreselijk ongesteld ben! maar ik ben t niet, en ongi dag is pas volgende week woensdag! ik heb dit nooit! en nu, heb ik overal last van! maar ik wil er nix achter denken, maar t gaat vanzelf!
Ik heb al die klachten ook nooit hoor. Ik voel mijn eisprong niet, en het enige waar ik elke maand last van heb is op de dag dat ik ongi ben geworden dat ik dan buikpijn heb, maar nooit niks geen klachten van te voren het is er gewoon van het ene op het andere moment.