hoi mensen ik heb een vraagje ik ben nu 2weken overtijd en heb vandaag een echo gehad om wat meer te weten helaas ze zagen niks maar ze zeiden wel het kan zijn dat het nog te vroeg is. wie heeft dit ook eerder gehad? ze hebben namelijk ook een kweek gedaan voor baarmoederhals kanker maarja duurt 4weken voor ik de uitslag heb maar ja weet nu dus nog niet ben ik zwanger of niet wie kan me helpen
Hoi Als zij op de echo niks kunnen zien en als je ook al een testje hebt gedaan, dan kan ik je helaas ook niet vertellen of je zwanger bent. Ik bedoel het niet lullig. heb je getest? groetjes
ja hun zeggen het kan dus te vroeg zijn voor een echo maar ja word wel gek zo en ik moet dus over een week weer een test van ze doen maar ja ik weet het ook niet raar dat de menstruatie zo lang uit blijf en heb ook andere dingen ben veel moe enzo maar ja ff afwachten dus x
als je nu 2 weken overtijd bent, dan ben je in principe 6 weken zwanger. Je zou dan wel wat moeten zien op de echo. Afwachten maar en weer een testje doen volgende week. Soms blijft je menstruatie wel gewoon eens uit. Kan gebeuren.