Zwangerschapssymptomen maar negatieve zwangerschapstest

Discussion in 'Eerste symptomen' started by patriciaenbaby, Apr 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriciaenbaby

Mar 22, 2012
    73
    0
    6
    epe
    hallo dames,

ik ben nu 2 weken overtijd sinds eergisterenavond alleen maar misselijk geweest overgeven,
    bosten zijn gewoon groter pijnlijker en heb een beetje een opgezet buikje net boven het schaambeen.

heb gisteren een test gedaan van de aphotheek maar die gaf een negatieve test.
    :(:(:(
    beetje info zou fijn zijn!!!!!

iig bedankt

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,004
    3,665
    113
    Heyy

Ik zou nog een andere test doen en anders even naar de huisarts bellen. Met bloedprikken zien ze meer.

weetje zeker dat je ovulatie 2of4 weken geleden was? misschien heb je een langere cyclus?

Succes!

3. patriciaenbaby

Mar 22, 2012
    73
    0
    6
    epe
    de laatste is op 28 feb geweest en was niet zoals normaal daarna nog iets geweest in maart de 10de 1 dag dus vandaar probeer vandaag nog is die van de kruidvat daar heb ik bij de eerste gelijk positief getest!!!

4. patriciaenbaby

Mar 22, 2012
    73
    0
    6
    epe
    en daarbij komt ook nog is als ik iets op de buik druk ik gelijk moet plassen en warmer ben als normaal terwijl ik met de jas aanzit dus lijkt me echt dat ik zwanger ben maar test zegt nee dus probeer vandaag nog is en anders bel ik even de huisarts

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Symptomen zeggen inderdaad veel meer dan een negatieve test.......

Niet dus. Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden. Symptomen zeggen niks en zijn niet betrouwbaar.

Veel mensen verkeren in de waan dat als je klachten hebt, je wel zwanger moet zijn. Helaas.... de meeste vrouwen hebben geen symptomen in de ronde dat ze zwanger zijn.

En toch zwanger zijn ondanks negatieve testen komt maar zelden voor, vooral als je al 2 weken overtijd bent.

Je bent al lang gestopt met de pil?
    Ben je regelmatig ongesteld?

Je cyclus kan ook zomaar zonder reden van slag zijn. Dat hoeft helaas ook niet automatisch op een zwangerschap te duiden.

Bovendien kun je door maar voor waar aan te nemen dat je wel zwanger moet zijn, ook rare kwalen kweken. Je lichaam kan daardoor ook gekke dingen gaan doen.

Vraag de huisarts dus om een bloedtest of laat een echo maken.

6. patriciaenbaby

Mar 22, 2012
    73
    0
    6
    epe

Ik ben al 3 jaar niet meer aan de pil.

en ben altijd sinds de geboorte van mijn dochter op de 23 of 24 ongesteld geworden dus vandaar heel vreemd allemaal.

iig bedankt voor je reactie;)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,543
    3,057
    113
    Ga naar de huisarts zou ik zeggen.
    Misschien buik griepje / blaas ontsteking ofzo

Kaatjeismama likes this.
  8. patriciaenbaby

Mar 22, 2012
    73
    0
    6
    epe
    ik ga zeker de huisarts zo bellen dan zien we wel weer verder

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Blaasontsteking kan ook nog inderdaad! Moet je ook vaak plassen en kun je het door de ontsteking ook warmer hebben dan normaal en je zelfs ziekig voelen.

Ook is het zo dat zwangerschapsklachten veroorzaakt worden door HCG. Als je die klachten al lang zegt te hebben, moet je lichaam ook al lang HCG aanmaken en dan zou dit inmiddels al goed zichtbaar moeten zijn op een zwangerschapstest.

10. Goudvis3008

Mar 23, 2015
    73
    0
    0
    Thuiszorg verzorgende
    zuid holland
    hier was ik ook 10+ dagen overtijd, en alleen maar negatief getest. Ook ik kreeg meer symptomen. En de huisarts stuurde me naar huis met de diagnose buikgriep.
    Toen heb ik het van me af gezet, een biertje gedronken. En opeens 4 dagen later ging ik toch voor de grap eens mijn laatste zwangerschapstest gebruiken.
    En toen toch positief getest.
    Hoe het komt, dat weet ik nog niet. Maar het is allemaal wel vreemd gelopen

11. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik had symptomen voor ik ongesteld werd en symptomen toen ik zwanger bleek te zijn, dus het zegt idd niets. Het kan wel dat je ei later is geweest dus bij twijfel even geen alcohol enz. En over een weekje weer testen! Succes!

12. lieffies

lieffies Lid

Apr 8, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.
    Ik had een vraag. Ik slik de pil al 2 jaar ik heb een vriend waar ik al anderhalf jaar bij ben. Nu ben ik anderhalf week geleden ongesteld geweest (minder als normaal ) ik ben dus vrijdags weer begonnen met de pil en heb zondag onveilig sex gehad sindsdien heb ik dus al anderhalf week echte zwangerschapsymtomen nu al 2 x getest allebei negatief !:x
    Mijn symptomen op een rijtje:
    De hele dag zeurderige rugpijn weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten.
    Lage buikpijn soort ongesteldheids gevoel opgezette buik.
    Zere boobs en tepels. Ze zijn groter geworden en er zitten witte bultjes op mijn tepels.
    Veel witte afscheiding.
    Beter ruiken als normaal.
    Ik kan de hele dag wel slapen.
    En heel humeurig haha
    Herkenen jullie dames dit ook en die ook het gevoel hadden dat je zwanger bent??

Alvast bedankt

13. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Lieffies beter even een eigen topic openen!
    Antwoord:nogmaals symptomen zeggen niets! Als het goed is heb je geen eisprong als je aan de pil zit, de kans dat je zwanger bent is erg klein!

14. lieffies

lieffies Lid

Apr 8, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten waarom niet? ik heb 2 schoonzussen die allebei door de pil zijn zwanger geworden.. als je de pil 1 dag vergeet kun je ook zwanger raken toch?

dank je voor je reactie.

15. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hey patricia, wat vervelend :( ik denk ook richting een blaasontsteking. Hopelijk kan de HA verder helpen.

hoi lieffies. Angela zegt ook niet dat het niet kan maar dat de kans klein is, wat het ook is. Natuurlijk wel typisch dat dan beide schoonzussen door de pil heen zwanger zijn geraakt maar ze zijn wel meer uitzondering op de regel dan de regel zelf. Het kan maar zou er niet vanuit gaan.
    Als ik je berichtje goed begrijp ben je anderhalve week geleden ongesteld geweest. Dan zit je pas rondom je eisprong en niet in de buurt van je nod. Het zou daardoor logischer zijn dat de symptomen je naderende eisprong aanduiden.
    Zou de menstruatie een innesteling bloeding zijn geweest dan had je positief moeten testen. Symptomen zeggen vrij weinig met een negatieve test vooral omdat de symptomen van je zwangerschap door je hcg komen en je met hcg positief zou moeten testen.

16. lieffies

lieffies Lid

Apr 8, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Haha het is inderdaad typisch maar ze waren allebei geen goeie pil slikkers en ik hou me er strikt aan dus ik had al zoiets van het is onmogelijk maar ja ( onzekerheid he ) vrouw eigen hihi ik denk dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houd dus

Dank je

Groetjes

Share This Page