Dankjewel Nou temp was 37 (wel direct na opstaan, maar vroeger als gisteren getempt), dus 0,6 lager dan gisteren. Vond ik nog steeds hoog (wishful thinking), dus Omo wit getest Nog steeds geen rood en vanmorgen vage constipatie (heb ik anders nooooit, meestal diarree door prikkelbare darm). Ik houd het tempen maar aan 's ochtends, en maar weer wachten tot de rode duvel komt (of niet) Heb alleen de afgelopen 2 dagen getempt, dus geen referentiewaarden. Maar 37 vond ik dus wel hoog (wishful thinking natuurlijk, want een daling van 0,6 is wel een hele duidelijke) Maar anders altijd cyclus van 30dagen en zit nu echt op dag 31 of 32. Misschien kwam mijn eisprong deze x veel later (die steken die ik voelde waren er echt op dag 25-26) en moet ik mijn nod verplaatsen naar 13 april. Wat deze cyclus de langste maakt, voor het eerst zo lang überhaupt, van 39dagen Of ik heb wel iets gevoeld als een mislukte innesteling misschien. Zal je zien dat ik vandaag of morgen ongesteld word pffff Tis wat als het niet snel lukt, ga je elke keer weer antwoorden zoeken
Ook al wit? Hier vanmorgen ook weer. Begin ook te twijfelen of ik niet toevallig mijn innesteling heb gehad 2 dagen geleden en daarom beetje licht roze verlies had. Vanmorgen ook weer klein beetje, maar zet weer niet door. Temp was 2 dagen geleden 37.0 en gister 37.2 en vandaag weer 37.1, zoals het voor de 37.0 was. Is wel een minimale dip, maar net gelezen dat deze soms niet op te merken is met tempen. Het zou wel heel laat zijn, maar komende dagen maar weer afwachten. Ja, inderdaad. Het zoeken naar antwoorden is ook heel verleidelijk. Helemaal omdat we eigenlijk gewoon zekerheid willen. Ik heb ook pds en normaal gesproken een aantal keer op een dag zachte ontlasting. Laatste week heb ik ook een dag gehad met obstipatie. we blijven maar duimen!
Of onze lijven houden ons voor de gek, of we zijn beiden trage aanmakers van hcg Maar goed af en toe is wishful thinking ook nodig he We moeten niet bij de pakken gaan neerzitten toch Afwachten en duimen maar
Kan het niet van het ontpillen zijn? (indien je aan anticonceptie hebt gezeten) Ik heb lang gedacht zwanger te zijn (misselijk, krampjes, opgezette borsten) maar werd maar niet ongesteld..uit eindelijk bleek het van het ontpillen te zijn en werd ik na 90 dagen ongesteld.
Ik heb sinds gister de hele dag bij het afvegen roze bloedverlies. Is ook niet elke kwer. Gisteravond en vanmorgen vroeg weer helemaal niets en rond half 10 weer beetje roze bij afvegen. Ook menstruatiekrampen erbij. Ben wel verkouden, dus misschien komt het door het niezen? Ook omdat het niet de hele dag door is en zo weinig dat ik eigenlijk niet eens een inlegkruisje nodig heb. Is eigenlijk alleen met het afvegen en ook echt roze, niet rood. Maak me wel een beetje zorgen nu, dus wacht vandaag nog af en als het nog niet doorzet, bel ik morgen echt maar even de huisarts denk ik. Manoya, ik heb even gekeken naar de verschillen tussen ontpillen en zwangerschap, maar heb ook een aantal symptomen die wel bij zwangerschap horen en niet bij ontpillen (zoals veeeeeeel vaker plassen, wordt nou elke nacht rond half 6 wakker en dan moet ik echt nodig! En overdag ook veel vaker, ik kan niet meer tegen de geur van koffie en sigaretten. Vind ik zo vies, terwijl ik zelf vroeger gerookt heb). Hoe gaat het nu bij jou Wanda?
Hoi, nou nog geen duidelijkheid hier, voor de 3e dag 37 graden en nog steeds geen ongi. Heb wel vage symptomen en gisteren vielen mij blauwe aders op in mn borsten. Maar als ik het koud heb, zie je ze weer niet. Ik twijfel dus heel erg, want misschien doe ik wishful thinking of is alles misschien opgeschoven door stress, of ik heb me misrekend Ik heb ochtendurine opgevangen, maar ik moet straks nog testen gaan halen. Afwachten weer
Wat is dat naar he, om zo lang te moeten wachten op duidelijkheid. Ik kom net bij de ha vandaan. Bloedgeprikt op hcg en morgen de uitslag. We duimen nog even door!
In principe zouden je symptomen van HCG moeten komen, en als dat in je lijf zit, reageert een test daar ook op maar je hebt "unieke gevallen" waarbij testen pas later positief worden. Hoop snel op meer duidelijkheid voor jullie
In shock Kan het bijna niet geloven, maar heb hier nu echt 2 positieve testen liggen Voor het eerst in mijn hele leven overtijd en positief getest, flabbergasted gewoon (ronde 14!) Mijn eispronggevoel 9dpo, kan niet anders zijn geweest dan een innesteling en dat dacht ik ook te voelen! Trillen en huilen nu
Dankjulliewel!! Het voelt zo onwerkelijk!!!! Alsof ik droom gewoon Hier staar ik nog steeds om de paar seconden naar
Hoi meiden, Mag ik hier aanhaken? Ik zit in eerste ronde na een mk. Vorige week 1/4 positieve ovulatietest en vrijdagmorgen denk ik mijn eisprong gevoeld te hebben. Nu sinds vanmorgen lichte steekjes in mn onderbuik en opeens voel ik 3 kleine "plopjes" linksonder in mn buik.. en zonet bij het afvegen een klein beetje bloed. Ik hoop zo dat dit de innesteling is geweest.. Ik weet dat het eigenlijk niet te zeggen is zo vroeg natuurlijk maar ja, je wilt zo graag he Nog 9 dagen voor NOD.. Wanda gefeliciteerd met je zwangerschap!! groetjes Sandy
Ach zooo spannend!! Ik voelde dus echt de innesteling! Bij mij steken rechtsonder op 9dpo en nu pas positieve test, kan het bijna niet bevatten! Nou hopen dat het een blijvertje is (kijkt verliefd emoticon mist)
Mijn bloedtest is negatief. Een waarde van minder dan 1. De spanning van de afgelopen 2 weken komt er gelijk uit. Even een teleurstelling, maar zeker geen tegenslag! Wanda, ik wens jou en je vriend superveel geluk toe! Dat je krummeltje lekker bij je mag blijven! Ik ga afwachten totdat mijn menstruatie doorzet. Tot volgende maand, haha!