Gisteren heb ik er 1 gekocht en het zit echt perfect, als ik in huis wat dingen moet doen, zoals de was ophangen of vouwen of koken dan krijg ik bij wat langer staan een hele dikke opgeblazen buik en voelt het nu al alsof ik 40 wkn zwanger ben. Heb gisteren dus die band omgehad bij huishoudelijke klusjes en dat scheelt echt een hoop moet ik zeggen. Wie gebruiikt hem ook / heeft hem gebruikt? Hoe lang mag je die band om, kan het geen kwaad, hij zit best strak natuurlijk?
Heb erge BI sinds week 11. Direct aan de bekkentherapie gegaan. Met week 20 had ik zoveel moeite en pijn om mijn eigen buik te dragen dat ik zelf de anitaband gekocht heb. Ik heb m 1 keer gedragen. VOnd m heerlijk zitten. Maar zodra die afging had ik zoveel pijn en voelde alles nog zwaarder aan. Dacht das niet slim van mezelf. Dna maar zonder. De bekkentherapeut zei ook (maar dan over echte bekkenbanden zeg maar) dat je ze alleen in noodzakelijke gevallen moet gebruiken. Als je bv een bruiloft hebt en je veel moet staan en lopen die dag. Anders niet gebruiken. Je moet leren je eigen spieren te gebruiken.
Ik heb hem ook! Gebruik hem alleen tijdens het sporten met cardio. Heb hem dan hooguit een half uurtje om. Ideaal want anders heb ik gewoon non-stop een harde buik met sporten
Ik heb hem ook en ik hou van dat ding. Gyn in het radboud vond het geen bezwaar al droeg ik hem iedere dag 24 uur non stop. Maar dAt doe ik niet. Ik doe hem gedurende aan en af. Zeker met strijken en lang lopen en staan doe ik hem om. Heerlijk. Ik kan veel meer met dat ding om.