ik had van de week ineens hele lage rupijn 's avonds terwijl ik rustig op de bank zat. de volgende dag was het weg nu heb ik wel eens gelezen dat dat een teken kan zijn van innesteling. normaal heb ik alleen rugpijn als ik ongi moet worden/ben. iemand hier ervaring mee. (ik reken nergens op maar ben beetje mijn lichaam in de gaten aan het houden)
Hoi Bos, Dat heb ik vandaag ook wat jij omschrijft. Lage rugpijn en een soort menstruatie-achtig gevoel in mijn buik. Gister een veeg lichtrose bloed bij het wc-gaan. Ik denk dat het bij mijn eisprong is. Ik ben 2 1/2 geleden gecuretteerd dus bij mij kan het zowizo geen innesteling zijn. Succes meid! Vanilia
Hey, Die lage rugpijn had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste een week voor ond kwam ineens heel hefting op. Groejtes
bij mij is het niet mijn eisprong denk ik (alhoewel we voor de zekerheid wel geklust hebben 8) ) bedankt voor jullie reactie. ik wacht nog even (on)geduldig af of mijn ongi komt
Daliya: had jij het de hele tijd vanaf die week voor je NOD of af en toe. ik had het die 1e avond even heel erg en daarna niet meer.
Volgens mij had ik dat af en toe want dat kwam ineens savonds opzetten en volgende ochtend was het weg geloof ik.