Ik heb 1x een beetje roze gehad in een cyclus dat ik niet zwanger was. De ronde dat ik zwanger werd was de enige waarin ik geen krampen voor NOD had, maar pas na NOD kreeg.. Maar het is echt bij iedereen anders dus kan alle kanten op, moeilijk he
kan iemand mij helpen ben nogal jong en zit met veel vrage ik heb de laatste week nogal last van miselijkheid, eetbuien, moodswings, heb ook even een beetj gebloed wanneer het niet zou moeten zijn, ik heb soms steken in men onderbuik en en na het plassen heb ik soms pijn ook is het daar van onder veel gevoeliger dan anders, draaierigheid is ook iets waar ik last van heb. is er een mogelijkheid dat is misschien zwanger ben?? kan mij alstublieft iemand helpe ik zou graag een kindje hebben ma weet ni echt hoe ik dat "aanvoel". alvast bedankt
je kan beter een testje doen dan weet je het gelijk. Mag ik vragen hoe oud je bent want aan je schrijven kom je over als een heel jong meisje.
ma ik en mijn vriend willen een kind dus hebbe we bewust geprobeerd. normaal volgende week. als je nog tips of info kan geve tis altijd welkom
Het kan idd dat je zwanger bent aan de klachten te lezen. Je kan nu al een zwangerschaptestje proberen. IK teste 3 dagen voor me NOD al posi. En anders een testje wagen volgende week. Ja ik zou zeggen lees veel op het forum daar staan genoeg tips enz op.
hallo allemaal ik heb een vraagje ik en mijn vriend zijn nu bezig om een kindtje te krijgen ik zou afgelopen zaterdag ong moeten worden ben het nog niet maar heb wel last van me buik net of dat ik ong moet worden en moet veel plassen kan het zijn dat ik toch zwanger ben en waneer kan ik eigelijk een test doen ik hoor zo veel verhalen dat ik het nu niet meer weet hahah groetjes leonie
hoi dames heb vanmorgen een test gedaan en jah hoor positief kan niet op van geluk maar het is ok echt wel wenen dat je nu weet dat er iets moois in je buik groei 20 juli kan ik na de vlos dus het word nu allemaal echt spannend nu
hoihoi.. De afgelopen 3 keer had ik een cyclus van 38 dagen. Nu 20 dagen na 1e dag menstruatie (23 juni) heb ik bloedverlies. Het is helder roze/rood en is in vergelijking tot vanmorgen al minder aan het worden. Kan dit een innesteling betekenen, ook al lijkt het erg veel op een gewone menstruatie? lijkt me vreemd dat ik nu ineens zo vroeg ongesteld ben geworden. Misschien heeft iemand dit ook een keer meegemaakt? groetjes vlindertje
Hey.. ik wil ook ff mijn vraagje plaatsen: Ben vanmiddag op mijn werk opeens heel misselijk geworden en heb overgegeven. Kan je misselijk worden van de innesteling? I heb ook steken onderin mijn buik.. ik weet alleen niet meer hoe de bandenpijn aanvoelde in de eerste zwnagerschap haha. Maar ik zou nu net ei gehad moeten hebben... Het lijkt me toch waarschijnlijker dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben?!