Ik ben 4 weken zwanger en heb heeeeeellll erg zere borsten. Ze doen aan de zijkant zeer en soms zelfs in mijn oksel. Kan er bijna niet opliggen en als ik trap op loop houd ik ze vast Wie heeft dit ook? Hoelang duurt dat? en wat kun je eraan doen???
Wat een herkenning, heb precies hetzelfde en ook 4 weken zwanger... maar wat helpt een goed bh en ze een beetje ontzien maar dat gaat bij mij al automatisch omdat het zo pijn doet. Als ik op mijn buik lig en beetje verkeerd erop lig pff dat doet toch zeer... Zijn die van jou ook wat groter? de mijne wel heb ik het idee.
Heel herkenbaar hoor! Bij mij scheelde het als ik geen strakke bh of kleding aan had. Het liefst droeg ik helemaal geen bh. Ik had ook 's nachts het gevoel dat m'n borsten kapot scheurden als ik van houding wisselde Bij mij ging het zo rond week 8 over. Nu heb ik er alleen soms nog last van, maar gelukkig niet zo erg meer! FF doorbijten nog meid
Ja ik heb het idee dat ze groter zijn. Mijn bh zit een beetje strak. Ik ontzie ze ook maar dat wil je echt wel. Ik draag wel graag een bh zonder doet t helemaal zeer.
Hier ook heel erg gehad en 'k had 't liefst een bh om. Als ik bijv. m'n haar afdroogde na het douchen en m'n borsten schudden wat, deed het enorm zeer. 's Nachts droeg ik een strak hemdje. Vanaf week of 7/8 werd het wat minder, nu af en toe nog.
Hier ook heel erg herkenbaar. Bij mij hebben ze vanaf 3/4 weken erg veel pijn gedaan. Het begint nu iets minder te worden. Alleen als ik 's morgens wakker word en ik heb een tijdje op mijn rug gelegen, autsj
Bij mij ook heel erg herkenbaar. Duurde tot sorry een week of 11. Wat goed hielp bij mij was een sport bh aan snachts zonder kon ik zowiezo niet slapen.
Hier nog een slachtoffer! Ze hebben bij mij vanaf het prille begin tot ongeveer de 11e week vreselijk zeer gedaan. Een stevige bh aan en ze dan nog vast houden als ik de trap op/af liep. Wat ik 's nachts deed: een sport-bh aan. Hielp in ieder geval dusdanig goed dat ik er 's nachts minder wakker van werd. Bij mij zijn ze nu nog gevoelig - de ene dag meer dan de andere - maar het is weer te doen en 's nachts een bh aan hoeft ook niet meer.
oh ik ben niet de enige! gelukkig Maar wat een elende de hele dag voelen dat je borsten hebt. Holang hebben jullie hier al last van, en wat heb je nog meer voor klachten? Wanneer begon je buik te groeien???
Zere borsten duurden tot week 8, nu nog af en toe. Verder in week 6 en 7 geen trek gehad in eten. Nu alleen wat sneller moe. Dat is eigenlijk alles Ik had een beetje een onderbuik en die is wat omhoog geschoven, maar je kan echt nog niet zien dat ik zwanger ben. Heb jij nog andere klachten?
butterfly; Ik ben de eerste week voor mijn NOD heel misselijk geweest nu niet meer gelukkig. Ik heb af en toe steekjes in mijn buik, verder voel ik me goed. Soms denk ik oh ja ik ben zwanger haha. hoop dat t zo blijft
Wimjo lijkt het je leuk mee te kletsen bij de bevallingslijst? heb een topic voor april geopend. Jij dus ook uitgerekend op 1 april leuke datum he haha
Bij mij dus tot een week of 11 en nu nog regelmatig. Mijn buik begon rond de 10 weken te groeien en nu kan ik mijn eigen broeken echt niet meer aan. Heel gek: heb het idee dat ik helemaal niet zo veel dikker ben geworden, maar geen enkele normale broek past meer en ook blousjes kan ik niet meer dicht om mijn buik! Net mijn kast maar eens geruimd.....
Grappig om te lezen. Ik heb het bij mijn eerste 2 zwangerschappen gehad. En nu ook weer....Weet niet eens meer hoelang het duurde
Ik herken dit ook heel erg. Ben nu 5 weken zwanger en kan echt niet op mijn buik slapen. Maar ja he het is voor een goed doel!! Even een andere vraag!! Wat hebben jullie leuke banners, waar maken jullie die en hoe kan ik hem toevoegen? groetjes iedereen succes met de kwaaltjes Jose
Ben nu 5 weken. Ik er ook last van.Maar dan in mindere mate. Dacht is ook wel behoorlijk, maar als ik de reacties lees valt het bij mij nog mee. Ik word er in ieder geval 's nachts niet wakker van. Ze groeien nog niet.