Hi! Ik ben vier dagen in de weer met ovulatie testen maar allemaal negatief. Waar ergens zit ik in mijn cyclus, te laat met testen? Of komt m'n eisprong nog.. Geschiedenis cyclus; 16/11 gestopt met de pil 20/11 tm 24/11 ontrekkkings bloeding 14/12 tm 16/12 lichte bloeding, bruinig 24/12 tm 25/12 rood bloed verlies 15/01 tm 20/01 bruinig bloedverlies / roze afscheiding 20 + 21 + 22 zeer licht positieve zwangerschapstest 21/01 tm 24/01 rood bloedverlies Geklust deze periode; 25/01,27/01,29/01,31/01 en 04/02. Ik heb wel pijn in m'n onder rug, rommelende buik en hoofdpijn sinds drie dagen. Vanaf 1 feb clear blue ovu testen gedaan, elke dag een rondje en geen smiley. Moet ik nog door gaan met ovu testen of ben ik te laat begonnen en is mijn eisprong wellicht al geweest? Qua slijm niks kunnen merken nog..
Lastig.. Je cyclus lijkt sowieso nog niet heel regelmatig na het stoppen met de pil.. Ik hoop voor je dat je eisprong voor 1 februari geweest is, toen jullie aan het klussen waren..
Dankjewel voor je reactie! Heb inderdaad geen idee hoe m'n cyclus loopt. Ik hoop dat de eisprong rond de 1ste geweest is, m'n rugpijn en hoofdpijn was toen het ergste maar heb qua slijm niks gemerkt.. Heeft het zin om door te geen met ovu testen of zal hij sowieso al geweest zijn? Kans groot dat mn ei rond de 1ste gesprongen is of kun je daar helemaal niks van zeggen met m'n eerdere datums zeg maar..
Ookal waren je vorige cyclussen regelmatig, dan alsnog kan je een cyclus hebben met een latere eisprong. Dus dat is onmogelijk om te zeggen zo. Ik zou nog een tijdje door testen. Als je je temperatuur bijhoudt hoef je hier niet zo in onzekerheid over te zitten, want dan kan je zien of je eisprong al is geweest. Misschien voor de volgende ronde?
Hi dames, Daar ben ik weer hihi. Ik ben netjes door gegaan met ovu testen maar allemaal negatief. Nu heb ik gister enorm last gehad van rommelende darmen, echt heel erg, Zat op een verjaardag en ik hoorde m'n buik gewoon de hele tijd, bijna gênant te noemen haha. Ook veel last van "lucht". Nu heb ik net met afvegen wat licht roze afscheiding op het wc papier. Zou dit van een innesteling kunnen zijn?
Ik zou gewoon door blijven testen. Koop anders de ovulatietesten van de action.veeeel goedkoper. Ik heb wel een week lang achter elkaar getesr ivm onregelmatige cyclus. Gelukkig vandaag een positieve test en gelijk geklust. Hoop dat je snel zwanger wordt
Ja de action testen gebruik ik inderdaad ook, scheelt heel wat haha! Blijf nog even door testen voor het geval mn eisprong toch nog niet geweest is. Heb nu eigenlijk geen gekleurd wc papiertje meer, alleen gister avond dus.. De komende dagen zullen me wellicht inzicht geven in wat het geweest kan zijn.
Inderdaad ook een aanrader, ik heb zelf ook goede ervaringen met de ovulatietesten van de Action en gelukkig nog betaalbaar ook! Maar spannend en dubbel, die klachten he? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Pff vreselijk haha! Ik ga nog even door met testen, we zullen zien of hij nog gaat komen en anders hoop ik op een positieve innesteling
Zou nog even doortesten.. Hier op 22-01 ongesteld geworden en afgelopen weekend mijn positieve ovulatietest... Zou nog even doortesten.. Kan nog komen natuurlijk
Ja ik ga idd nog even door testen, ben benieuwd! Hopen dat het anders een positieve innesteling geweest is
Daar ben ik weer haha! Nog steeds netjes elke dag getest maar nog geen positieve ovulatie test. Wel een ander nieuw kwaaltje sinds vanmorgen; Enorme lage rugpijn!! Zelfs zo erg dat ik amper kan zitten.. Ik heb nooit rugpijn dus zou dit ook met m'n lichaam te maken hebben die wellicht in de war is? Geen gekleurde afscheiding meer gehad, afscheiding is wel aanwezig maar is "wit"
Als ik afga op de data die jij aangeeft in je eerste post, zou ik eerder denken dat je nu een aanstaande eisprong hebt. Vooral omdat je aangeeft dat je last hebt van pijn met zitten. Dat is voor mij heel kenmerkend voor eipijn, zodra ik ga zitten of opsta voel ik het heel erg in mijn rug en liezen. Dat is bij mij een teken dat een ovulatie aanstaande is.. Ik zou dus inderdaad nog even doortesten. Je eerste cyclus zou 34 dagen geduurd hebben, je zit nu op dag 21/22 als ik goed heb gerekend, dus dan zou dat prima kunnen kloppen met een ovulatie. Ik zou in ieder geval je langste cyclus aanhouden voor je een zwangerschapstest doet, dan is de kans dat je te vroeg test het kleinst. En verder gewoon om de dag blijven klussen
Ik hoop het! Ik ga lekker door met klussen en inderdaad ook met testen haha. Ik heb nog nooit ovulatie pijn gevoeld als ik eerlijk ben, maar het zou nu dus zomaar kunnen. Het is inderdaad echt met zitten, op staan, bukken etc. Ik heb vanmiddag getest en deze was de negatief.. Zal deze week door blijven testen en netjes door gaan met om de dag klussen! Dank voor je duidelijke reactie en voor jou ook succes !
Ik had de eerste ronde ook ineens lage rugpijn. Heb er toen zomaar een ovutest tegenaan gegooid en dat was toen ineens een knaller. Het zou dus heel goed daar vandaan kunnen komen
Zul je net zien dat ik de laatste ovulatie test die ik had vanmiddag gebruikt heb. Deze sloeg nog negatief uit trouwens. Ik kan nu dus niet meer testen 18:00 geweest en alle winkels dicht grrrr Sowieso klussen vanavond maar kan dus niet controleren of het inderdaad een eisprong (geweest) is.. irritant haha!
Wanneer heb je voor het laatst getest? Als je een lh piek hebt, dan zou hij in principe morgenochtend ook nog positief kunnen zijn.
Misschien een rare vraag maar heb je na het rode bloedverlies in januari nog een zwangerschapstest gedaan? Hele kleine kans maar wat nou als dat een innesteling bloeding was? Dan kun je nu lang op je ei wachten
Hihi ik zou willen dat ik 9 maanden kan wachten op een eisprong ! Ik heb op 24 januari een clear blue test gedaan, die was heel duidelijk; niet zwanger. Dus dat gaf me toen genoeg duidelijkheid. Ik heb nog wel eens gedacht om een test te doen, omdat ik dus geen eisprong gevonden heb, heel licht roze afscheiding had 1 avond/nacht. Dus ik heb vanmiddag een zw test van de action gedaan; Negatief. Nu was dit gewoon midden op de dag, nadat ik al het e.e.a gedronken heb. Maar goed als ik nog zwanger zou zijn van januari had ook een test midden op de dag een dikke streep moeten geven toch? De action zwangerschapstest was namelijk ook omo wit vanmiddag