Weer proberen na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door napatalama, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een tijdje afwezig geweest te zijn kom ik me weer melden. In mei heb ik een miskraam gehad en dat heeft er toch best ingehakt. Hebben toen besloten even een 'pauze' te nemen en eerst eens even lekker op vakantie te gaan. Dat heeft ons goed gedaan. Het heeft namelijk een tijdje gestuurd voor m'n hcg helemaal uit m'n bloed was. (Om de week moest ik bloed prikken, erg frustrerend)
    Afgelopen maand hebben we besloten het weer te gaan proberen. Ik zit nu 3 dagen voor nod. Net had ik wat roze afscheiding, wat ik al heel lang niet meer heb gehad.....spannend, maar ik reken nergens op.

Liefs, napatalama

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken je gevoel!! Ik zit in de mmm en dat helpt wel een beetje om gewoon het weer te gaan doen, omdat ik nu eenmaal medicatie moet slikken. Maar vind het ook wel weer spannend of het nu gelijk weer raak is of niet...

succes en sterkte!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben nog niet zo ver, ben nog 'zwanger', maar ik kan me voorstellen dat het spannend is weer te gaan beginnen. Ik wil je veel succes wensen.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel succes! Fijn dat je je rust hebt gevonden op vakantie.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hee meis wij precies hetzelfde, in mei kwam de ma af en sindsdien even pauze gehouden, lekker op vakantie geweest etc nu afgelopen maand weer ervoor gegaan en zie banner! :) ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn!

6. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd shart86! Super voor jullie

7. Tessje34

Tessje34 Niet meer actief

Hey Napatalama,

Wij zijn ook weer begonnen na de mk in augustus. Ik heb het 1 ronde afgewacht... Heel veel succes ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

En Mime28: heel veel sterkte meis.... :(

Liefs Tess

Deel Deze Pagina