Vanmorgen heb ik mijn 2e punctie gehad. Ze hebben ongeveer 17 follikels aangeprikt. De linker eierstok zat alleen verkeerd en daar hebben ze behoorlijk aan moet wroeten en bewegen om de follikels aan te kunnen prikken. Nu heb ik sinds vanmiddag maagpijn en vraag me af of het van de punctie kan komen. Ik heb de punctie gehad tijdens een roesje omdat ik het anders niet vol hou
Ik had 22 follikels en de eerste dag kon ik ongeveer niet m'n bed uitkomen van de pijn.... Het ging wel elke dag een beetje beter, de derde dag kon ik weer redelijk normaal lopen.
Ik kon na beide puncties een week niet rechtop staan. Vreselijke pijn in mijn buik. Dus ja, het kan zeker een nawee vd punctie zijn. Let wel op de signalen van overstimulatie en trek tijdig aan de bel.
Als ik sta sta ik idd ook helemaal krom omdat het pijn doet maar vooral door mn hele buik en maagstreek, zover ik weet heb ik diclofenac gehad en paracetemol in een infuus. Vorige punctie 21 follikels aangeprikt alleen lagen toen mijn eierstokken heel mooi en konden ze er makkelijk bij. Toen ook bijna geen napijn gehad en volgens mij alleen paracetemol. Misschien dat de maagpijn dan door de diclofenac komt