Innesteling gaat niet goed, ideeën?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BJM, 15 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik heb een scratching gehad tijdens een hysteroscopie, ik ben dit zelf pas te weten gekomen maanden erna toen ik het zelf voorstelde bij mijn gyn :roflmao:
    Voor mij heeft ze jammer genoeg geen effect gehad, het was in februari en pas 7 maanden na de scratching raak, maar ik heb er ook al veel goeds over gehoord bij andere vrouwen. Het is het proberen waard?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.290
    5.882
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een scratching gehad. Buiten dat ik de pijn ondragelijk vond (ik heb 10x liever een punctie voor IVF ICSI) heeft het bij ons ook geen resultaat opgeleverd.

3. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Hier na 8 terugplaatsingen ook zwanger gebleven in de ronde dat ik utrogestan gebruikte. Daarvoor steeds vroege en latere miskramen gehad. Mijn progesteron is ook getest en kwam zelfs als hoog uit de testen, dus de arts wilde daarom geen utro voorschrijven. Met behulp van lieve kennissen via dit forum toch aan utro gekomen en gebruikt en of dat nou uiteindelijk de bepalende factor is geweest kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar opvallend is het wel dat ik nu wel zwanger ben gebleven.
    Heel veel sterkte met je verdere traject! Helaas weten we hier als geen ander hoe ontzettend moedeloos je ervan kan worden, maar ook na veel frustratie en veel terugplaatsingen kan het dus echt goed komen!

4. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Vraag is of je na de terugplaatsing 3 x 1500 ik pregnyl mag spuiten

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ach meid! Hier Ook zo’n probleem gehad..
    Uiteindelijk naar Gent gegaan en idd ook schildklier te hoog (te traagwerkende).. weer mooie blasto terug geplaatst gekregen en weer een vroege miskraam, zwanger worden lukte wel maar blijven niet..
    Uiteindelijk naar dusseldorf gegaan en daar ook nk cellen onderzoek gedaan en was ietwat te laag.. granocyten gekregen en zwanger na 5,5 jaar(!)
    Voor mij was Gent niet the place to be... ik zou bijna zeggen ga gesprek aan bij Cuypers (start binnenkort nieuwe kliniek in Heinsberg).. Duitsland mag en kan nog veel meer.. succes!

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hè gatver wat rot zeg. Onwijs frustrerend. Ik kan helaas met je meepraten.
    Hier stelde de gynaecoloog onlangs scratching voor, maar vertelde er meteen bij dat de werking daarvan
    onvoldoende bewezen is, dus wat je er aan hebt...
    Ik heb geen eigen cyclus dus ik gebruik progynova en utrogestan (icsi in hormoongestimuleerde cyclus onder behandeling van UZ Gent).
    Helaas geen tips voor je.. Ik lees even mee en duim voor je!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zweer echt bij een scratching (pipelle ook wel genoemd)

Beide keren dat ik een scratching deed raakte en bleef ik zwanger. Ik denk echt dat het een positieve toevoeging is geweest.

8. Wielrenster32

Wielrenster32 Actief lid

29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Stuur mij even PB, heb nog dupahston liggen. Is een soort utrogestan, je zou dat kunnen gebruiken 1 ronde. Heeft bij geholpen.

En wat bij verder heeft geholpen: 2 maanden alles doen wat niet mocht eigenlijk: alcohol drinken, weinig slapen en ongezond eten.

9. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik had ook bloedverlies na twee dagen bij de terugplaatsingen, dacht toen ook nou weer mislukt. Ik kreeg deze ronde wel utrogestan omdat ik het niet vertrouwde met de duphaston. Ik ben deze ronde naar een acupuncturist geweest, twee glazen pure granaatappelsap gaan drinken per dag en iedere avond een kruik onder mijn voeten en op mijn buik en ik ben nu zwanger na zes mislukte terugplaatsingen!! Ik weet zeker dat alles wat ik eraan gedaan heb zeker wat geholpen heeft, natuurlijk moet de baby het uiteindelijk zelf doen. Maar het heeft een steentje bijgedragen aan de innesteling. De utrogestan die ik deze ronde heb heeft ervoor gezorgd dat ik geen bloeding meer kreeg na de terugplaatsing. Succes allemaal!!

Deel Deze Pagina