Ja wij dus ook.. Het is zo dubbel. Je droomt van een mooi groot gezin.. Dat de eerste snel gelukt is geeft je hoop. Maar nu al weer een jaar bezig en onbewust ben je er veel mee bezig. We willen weer vooruit kunnen kijken en genieten. Om zelf de stekker er uit te trekken vond ik eng bang om mezelf later te verwijten dat we niet doorgezet hebben maar we houden ons bij de 3 vergoedde icsi's.
Dat kan zeker! Was hier ook de bedoeling, maar ik had ineens een zeldzame spontane eisprong. Het is in ieder geval een mogelijkheid, ik zou anders gewoon Menopur gespoten hebben om voor een eisprong te zorgen en de pipelle te kunnen doen In het Amstelland ziekenhuis kun je zo terecht, heb je alleen een verwijsbrief van je huisarts nodig (en zelfs die heb ik niet in hoeven leveren, uiteindelijk). Ik deed een ovulatietest omdat ik hoofdpijn had, op de manier die ik altijd heb voor een eisprong (in een kunstmatige cyclus). Die was positief, dus heb ik het Amstelland gebeld en zij hebben een afspraak voor die week daarop, een week na de eisprong dus, ingepland. Gaat echt enorm soepel daar en een pipelle is daar heel gebruikelijk. Zo jammer dat het in Nederland niet zo'n bekende behandeling is!
Dat is ook wel een beetje mijn twijfelpunt hoor... Misschien lukt het in die laatste poging wel. Maar aan de andere kant ben ik ook al heel erg blij met (alleen) mijn dochter. Ik heb al uitgesproken; dit was de laatste poging. Ik ben er helemaal klaar mee. Maar in mijn hoofd heb ik die laatste poging of het uiteindelijke besluit om echt te stoppen verplaatst naar februari. Kan er nog even geen afstand van doen. Eerst nu genieten van de decembermaand en januari (2mini-vakanties) Ik hoop voor jou dat er een cryo blijft plakken! Xx
Wij gaan sowieso ook pas in nieuwe jaar verder ook... Wat jij zegt, lekker genieten met de feestdagen en geen klote gevoel meer.
zijn er mensen die met dit (mogelijke) probleem in VU lopen? Wij hebben nu ook al twee keer met icsi terugplaatsing verhoogde waarde in bloed gehad dat embryo even is aangeslagen en erna er mee is gestopt. Ook bij natuurlijk proberen en iui meegemaakt. Heb het al eens aangekaart maar er werd niet op in gegaan bij VU. Kreeg ook te horen dat het met geluk te maken heeft dat het aanslaat. Volgende week heb ik eindgesprek van deze derde isci poging en wil best zelf ideeën aandragen als ze er voor open staan....zeker omdat we nu zelf moeten gaan betalen. Alles gaat goed behalve het innestelen naar ons idee.