geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Belindada, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik weet nu ruim een week dat ik zwanger ben, ik heb volgens mij alleen echt klachten gehad tussen de bevruchting en innestelling, toen was ik misselijk en me buik stond erg bol. Hierna namen de klachten af, voel wel me banden soms en me borsten vandaag wel en morgen weer niet. Maar dat ze zo pijn doen, dat herken ik niet.
    Meer mensen die dit herkennen? Oja en me knieeen doen weleens zeer.

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik ben 5,5 week zwanger en ik heb helemaal nergens last van. Bij mijn eeste wel zere borsten en als ik niet deed eten dan was ik misselijk. Maar nu helemaal niets! ;)

3. nie82

nie82 Niet meer actief

hoi Dames,

Ik heb ook niet zoveel klachten. Af en toe wat misselijk en enorme haaruitval ( dat dan wel).
    Verder heb ik af en toe een wat drukkend gevoel onderin en in mijn schaamstreek, maar verder niet.
    wel eng he, als je niets voelt. Het is mijn eerste en ik ben ook zo bang dat het misgaat, probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar toch...Hebben jullie dat ook?

groetjes!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook geen symptomen.. gister wat ongi krampjes gehad en dat was t.. wel af en toe borrelende darmen..

5. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Ja, heel herkenbaar. Maandag had ik nergens last van, gisteren wat licht misselijk en vandaag weer bijna niets. Het is mijn derde zwangerschap (1 gezonde peuter, 1 ma in januari), maar dat zorgen maken blijft hoor. Ook al probeer ik het niet te doen ;)

6. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hierover nadenkt. Ik ben doodmoe en heb pijn aan mn borsten, er verandert van alles in mijn lichaam behalve in mn buik.

Ik heb nu steeds het idee dat er niks in mn buik is, dat ik mn buik zou moeten voelen. En het maakt me erg onzeker.

Maar jullie voelen daar dus ook nog niks?

xxx

7. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier op het moment ook bijna geen symptomen. (5 weken vandaag)
    Iets voor en tijdens NOD enorm misselijk en overgeven en opgezwollen boobies.

Nu zo goed al niet misselijk meer, niet meer overgeven, geen gezwollen borsten.

Enkel menstruatiekrampen af en toe en wat steekjes bij de rechter eileider.

Ook hier een enorme twijfelaar omdat het zo anders gaat dan bij mijn zoontje destijds.

8. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Meestal beginnen de klachten pas rond 6 a 7 weken. Ik hoop voor je dat het zo blijft zou wel fijn zijn, alleen zijn er maar weinig vrouwen die nergens last van hebben die eerste 3 maanden.

9. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanjayden..... We moeten er dus eigenlijk nog even van genieten dat we weinig klachten hebben :)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook geen klachten.. Heb ik bij de vorige zwangerschap helemaal niet gehad.. Alleen één keer goed misselijk geweest...
    maar goed, wat niet is kan nog komen;)

11. Belindada

Belindada Niet meer actief

Ben zo moeeeeeeeeee vandaag, soms duizelig en rommelt lekker in me buik, geen buikpijn maar hier en daar eens een steekje, in me buik, in me rug, in me zij en dit allemaal niet pijnlijk maar je weet daardoor wel dat je zwanger bent ;)

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hier ook helemaal geen klachten, niet moe, niet misselijk, geen last van darmen, helemaal niets.
    alleen mijn borsten zijn gegroeid en wat gevoeliger.

inmiddels wel een goede echo gehad, dus sindsdien geniet ik er maar met volle teugen van dat ik niet dagelijks boven de pot hang!

het kan dus zeker, kwaalloos je zwangerschap doorkomen!
    en... wat niet is kan nog komen natuurlijk..

13. bambi90

bambi90 Niet meer actief

ik had vorige week nog last van me borsten en nu niet meer,
    ook geen misselijk heid nog gehad, alleen bloedend tandvlees en snel een bloedneus en veel haar uitval en soms darmen die rommelen voor de rest niet echte symptomen soms begin ik te
    twijfelen ben ik wel zeanger?! haha

14. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    Hier helemaal nergens last van.

Heb mij eerder ook afgevraagd of dit wel goed was.

Mijn buik begint nu lichtelijk te groeien en voel sinds gisteren een raar "scheurend" jeukerig gevoel aan de bovenkant van mijn buik, denk dat het een en ander gaat rekken nu, lekker insmeren dus :p

Verder af en toe een rommelende darm, maar niets anders dan anders.

Geen vreetbuien, ruik minder omdat mijn neus steeds verstopt lijkt.
    dus ik proef niet bar veel.

Heb minder honger dan normaal, dat valt wel op.
    Ik ga uit mijzel al vroeger naar bed maar merk niet dat ik overdreven moe ben... misschien lig ik dan al te ronken :p

Ik heb wel last van zwangerschapsdementie :D
    ik vergeet meer en ben in mijn hoofd vrij chaotisch.

15. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    owja, trouwens.

ik moet overgeven wanneer ik mij tanden poets.:(

echt te erg gewoon, als ik alleen al tanspasta ruik ga ik al :$

gekookte ei en gebakken ei moet ik niet zien of ruiken.
    als ik er alleen al aan denk...:(

16. Nicolet

Nicolet Lid

15 okt 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst had ik maagzuur, misselijk, kokhalzen en menstruatiepijn, gevoelige tepels en pijnlijke zijkanten van mijn borsten. En nu voel ik helemaal niks meer. Wordt er weer zoo onzeker van..

17. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Nicolet: ik heb precies hetzelfde. Ik had al niet veel symptomen, maar vandaag echt niets meer. Ik had er zelfs een behoorlijke huilbui van vanochtend; bah, ik word hier zo onzeker van... Ik wéét dat kwaaltjes niet alles zeggen, maar toch relateer ik bijv. misselijk zijn aan: er gebeurt iets! En als je dan helemaal niets merkt, is dat best beangstigend vind ik. Afwachten maar...

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meestal rond de 6e week is het toch de kans op dat je klachten krijgt zoals misselijkheid

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb even gegoogled en kwam dit tegen

Het blijkt vrouwen met een hoog hCG-gehalte (hormoon van zwangerschap) meer kans hebben om misselijk te worden. Rond 6 weken stijgt het hCG-gehalte sterk en dit duurt tot en met week 9, daarna neemt het weer af. Misselijkheid krijgt vaak een piek tussen week 6 en week 10 tot 12.

Bron:Vanaf welke week heb je de kans om misselijk te worden??? - Goeie Vraag

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Mami: haha heb ik ook elke morgen is tanden poetsen een marteling!!!! ik moet er niet van overgeven maar wel van kokhalzen

Hier naast het tandpasteprobleempje gewoon geen symptomen of kwaaltjes. Maar vandaag bevestigde de echo dat ik toch lekker goed zwanger ben hoor haha

Deel Deze Pagina