innesteling gevoeld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dootje24, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hallo meiden,

Dinsdag 6 februari heb ik mijn ei gehad en duidelijk gevoeld. Volgens de calculator zou ik dan zondag 11 februari mijn innesteling gehad moeten hebben. Nu heb ik zaterdag 10 februari ongeveer een half uur erg last van mijn baarmoeder gehad. Flinke steken en ben rustig op de bank blijven liggen.

Mijn vraag is nu of dit de innesteling zou kunnen zijn?
    Kan dit al 4 dagen na je ei?
    En zijn er meer meiden die de innesteling hebben gevoeld en zo ja, wat voelde je dan?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Dootje

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb (bleek achteraf) ook mijn innesteling gevoel. Het voelde aan als ongi-krampjes maar dan een week voordat ik ongi moest worden. Toen ik ongi moest worden bleef dit uiteraard uit en was het gevoel ook weg.

Ik kwam er later achter dat dit de innesteling was doordat een vriendin zat te vertellen dat zij haar innesteling had gevoeld en omschreef het ook als ongi-krampen. (Ik was die dag 3 dagen overtijd) Toen dacht ik gelijk: "Jippie, dat was het dus!". 2 dagen later teste ik voor de zekerheid toch maar en dat is dus nu alweer zo'n 20 weken terug...

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ja, zo voelde dat bij mij ook! Ik dacht echt dat mijn baarmoeder zou ontploffen en ik flink zou gaan menstrueren, hahaha. Maar bij jou was dit dus 6 a 7 dagen na je ei! Ik vraag me af of 4 dagen na je ei wel kan! Mmmmm, maar even wachten op wat reacties. Ben wel erg blij om jouw reactie te horen hoor! Thanx!

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    volgens mij duurt het een paar dagen voordat het helemaal is ingenesteld.
    Dat gaat stukje bij beetje.
    het eitje moet geloof behoorlijk diep graven om goed vast te zitten,
    heb ik vernomen
    We lopen precies gelijk, kijken wat het ons brengt.
    Ik heb het niet gevoeld< het kan ook zijn dat je hebt gevoeld dat het eitje uit eileider komt, de baarmoeder in. Dat kun je ook soms voelen, geloof ik.

irisje, succes!

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Oke, weer wat geleerd, hahaha! Wist niet dat het een paar dagen kon duren, maar op zich wel logisch ja! Wat je zegt dat je het eitje kan voelen dat uit je eileider komt, zou goed kunnen. Dan was het bij mij iig een links eitje, haha. Daar zaten de eerste krampen! Jajaja, we houden het spannend. Jij zit ook op het topic van NOD februari toch? Ik sta daar op de lijst voor 24 februari, maar dat wordt nu de 21ste omdat mijn ei eerder is geweest! Ben erg benieuwd wat het ons gaat brengen deze maand!

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Maar onze banners lopen niet gelijk, dan klopt de jouwe niet, denk ik.

irisje

7. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Huh? Ik kan over 9 dagen testen, dat is de 21ste. Zou dan een cyclus hebben van 27 dagen. Heb 6 feb. ei gehad, dus NOD is 20 feb. Jij kan de 19de al testen toch? Eerder als mij dus....

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    We draaien de duimen blauw.... (Ook voor jou Iris)

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Dank je voor het duimen, x.

Ik heb iig ook de 6e mijn eisprong gehad.

irisje

10. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Spannend, spannend, spannend!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb komend weekend mn NOD en heb net op de bank gelegen met flinke steken onderin mn buik, nooit eerder gehad!
    Heb gisteren (dag 28) een test gedaan,die was negatief, in de hoop dat mn cyclus korter zou zijn. Is normaal 35 dagen!
    Brrr,spannend!

12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Nou poohbear, ook voor jou wordt het dan spannend he! Nog 6 daagjes geduld en dan weet je meer! Ik moet nog even wat langer wachten helaas!

13. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik las vandaag toevallig dat het niet verstandig is om 'vroegtijdig' te testen, ivm te lage HCG waardes. Dus het is echt wachten inderdaad tot de NOD. Suc6

14. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb de innesteling ook gevoeld, had ca. een week na ei een paar dagen (bijna een week) last van steken in m'n onderbuik. Ik wist meteen dat dat het was, mijn gevoel had gelijk.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  16. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Dat is idd wel super dat je gewoon weet wat het is en je er een goed gevoel bij hebt! Ik probeer nog even niks te voelen nu, want ken mezelf.....kan me dan helemaal gek maken om niks, hahaha! Weet je, het zou een wondertje zijn als het nu gebeurt, maar wil wel gewoon relaxen de komende periode. Ik ga vanaaf lekker naar de sauna en het weekend gewoon carnavallen en volgende week zien we wel weer verder. (is allemaal iets stoerder gezegd dan dat ik eigenlijk doe hoor, hihi)

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Thanx Derona, maar had het al uitgerekend met de calculator van deze site. Klopt dat ik 20 febr mijn NOD heb, dus gewoon nog even geduld!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Heb sinds vandaag een warm, opgeblaze gevoel onderin mn buik. Voelt niet echt als krampen, meer een drukkend gevoel. Ook last van mn lage rug. Het voelt een soort van ONGi, maa toch ook heel anders...mmmh? :( Ik weet dat ik nog even moet wachten (zaterdag)!

19. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Poohbear dat heb ik ook! Een heel apart gevoel het is echt drukkend naar beneden zeg maar en zit heel laag. Wie weet wat dit kan zijn?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    MMh...rare dag vandaag. Heel de dag rondgelopen met een soort baksteen gevoel in mn onderbuik. Soort vanongi gevoel, maar toch heel anders. Niet echt pijn, wel in mn onderrug. Buik voelt opgeblazen en soort van warm gevoel. PPPPPPPPPPfffffffffffffffffffff
    Wat is dit? Hoop zo dat het raak is!

Deel Deze Pagina