Misschien snap ik je vraag niet helemaal. maar je hebt je eisprong wel nodig om zwanger te worden. of bedoel je door seks net voor eisprong ivm tijdens eisprong?
Ik denk dat ze bedoeld dat je zwanger bent weet wanneer je eisprong is geweest dmv temperaturen en dan tijdens de termijnecho blijkt dat de bevruchting op een ander moment heeft plaats gevonden. Is alleen niet de bevruchting die later heeft plaatsgevonden maar de innesteling
Sorry.... beetje onduidelijk gesteld. Ik bedoelde eigenlijk wie er zwanger is geworden door bv vlak na de menstruatie te vrijen. Omdat die kans klein is om zwanger te raken,ben ik toch benieuwd bij wie dit toch gelukt is...
Dan komt mijn 1e reactie toch wel een beetje id buurt. Denk dat er weinig mensen zijn die zwanger zijn geworden net na menstruatie. Volgens mij heeft n ei 2 weken nodig voor ontwikkeling? Dacht ik laatst ergens te lezen. Sommige hebben een korte fase maar dan nog 10 dgn dacht ik. en je hebt wel je ei nodig voor een zwangerschap
Ik weet wel dat mijn moeder en oma pas heel laat in hun cyclus een eisprong hadden, waardoor mijn oma ook af en toe per ongeluk zwanger is geraakt omdat ze dachten dat het 'veilig' zou zijn. Haha, tja, vroeger hè
Je hebt een eisprong nodig om zwanger te worden. Dus het hangt van het moment van de eisprong af. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen in je lichaam.