raar gevoel in mijn buik, wie kent dit? laat ff wat achter

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dicky, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi iedereen

ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil en ben echt bewust bezig om een 3e kindje te krijgen.

ik ben al in mijn 'stopweek' (zonder pil natuurlijk) beland. Ik test heel vaag bij de cassettetesten en negatief bij de cb testen.

ik heb nog geen spotting gehad of niets.

mijn afscheiding tijdens mijn pilgebruik was echt mega (sorry hoor) en nu sinds 2 weken wit en breierig, en soms wel en soms niet.

Ik heb al 2 dochters dus ik zou moeten weten hoe zwanger zijn voelt, maar bij hen merkte ik het pas toen ik 10 weken was bij de een en bij de oudste pas toen ik 4 maanden was (echt waar!)

ik heb sinds een paar dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik, het is niet pijn of ongesteldheid maar echt gespannen, en het straalt soms ook door naar mijn liezen. Het voelt goed, ik weet niet hoe je dat moet omschrijven, alsof er iets zit zeg maar ( vaag he ). Ook als een van mijn dochters op schoot komt zitten voelt het anders aan.

ik ben afgelopen week ook twee avonden misselijk geweest en soms heb ik vlagen van hoofdpijn, al drink en eet ik goed/ Ook ben ik de laatste 2 dagen extreem moe en voel me ook na een goede nachtrust niet uitgeslapen. Ben ook afwezig en boos om niks en kan huilen om gewoon een mooi liedje ( hihi :oops: )
    Ik heb geloof ik niet echt last van mijn borsten al zegt mijn partner dat mijn tepels paarser/ bleker zijn geworden.......

Mijn huisarts zegt dat het kan dat ik niet ongesteld ben nog omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil, dus dat ik ook nog even geduld moet hebben tot volgende week maar ja dat lijkt altijd zo ver weg!

Het voelt allemaal zo vertrouwd maar durf eigenlijk niet te hopen........

Herkent iemand dit?

Ik hoop het zo!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik herken je klachten zelf niet, wat je beschrijft had ik allemaal pas later, maar dat verschilt per persoon.

je huisarts heeft wel gelijk, het kan zelfs zijn dat je nog langer moet wachten. na de pil kan het maanden duren voor je ongi wordt, op het forum hier zijn daar een hoop verhalen van. ook je symptomen kunnen door het ontpillen komen.

even afwachten dus nog, en af en toe een testje wagen!

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    De rare dingen die je kan voelen kunnen 2 redenen hebben:

1 je bent zwanger

2 het zijn ontpillingsverschijnselen

Toen ik net stopte met m'n ring had ik die wel 2 maanden lang, en echt alle zwangerschapskwaaltjes die je je maar kan indenken.
    Je kan het enkel zeker weten met een test vrees ik, zeker als je maar net van die pil af bent!
    Hoop in elk geval voor jou dat het optie 1 is ;)
    x

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi hoi!

ja ik hoop het ook, nou dan wachten we nog ff af! Wel vreemd hoor dat ik echt voel dat er 'iets' zit daar beneden.......
    Kun je zien dat een lichaam je goed in de maling kan nemen al hoop ik het niet natuurlijk!

groetjes Dicky

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He Dicky,
    Als je echt het gevoel hebt dat er "iets" zit dan zou ik maar op je vrouwelijk intuitie vertrouwen als ik jou was :)
    heb daarstraks je testjes uit het album even bekeken enja, er is toch IETS aan de hand denk ik hoor.
    Heb je ondertussen nog getest?
    xxx

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou iig nog een testje doen, maar dan een gevoelige.. bijv kruidvat 2 voor 5 euro..

maar als je al zolang overtijd bent moet je dan wel een dikkere streep hebben ipv een met het blote oog nauwelijks te zien lijntje..

maar als je net gestopt bent met de pil kan het heel lang duren voordat je weer ongesteld wordt.. bij mij duurde dat 78 dagen, en de huisarts doet er verder niets aan, omdat het normaal is..

pas als je superlang overtijd bent, kan de huisarts je een kuurtje geven om je ongesteldheid op te wekken, maar dan nog is het geen echte ongi, maar een onttrekkingsbloeding

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook een raar gevoel steeds in mn buik.gister was ik aan het sporten en bij een oefening kreeg ik ineens steken in mn buik, dit had ik vorige maand ook toen ik zwanger bleek te zijn...

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi hoi heb vanmiddag getest, niks, witter bestaat niet. Ik geef de hoop nog niet op, zondag nog eens proberen met ochtendurine. Ja zelf denk ik ook dat ik niet gek ben, maar ja,.....

9. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik heb ook dat raar gevoel in mijn buik.
    is net alsof ik een kindje voel.
    maar ik heb nog geen pil genomen sinds de geboorte van Luca.
    :(

10. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    hoi dicky

ik ken dat gevoel
    ik heb ook zo'n gevoel in mn buik
    ben emotioneel snel boos :oops:
    hoofdpijn vlagen van misselijkheid