hallo, Even een vraagje, zonder al te veel hoop maar toch. Heel veel mensen die ik spreek zeggen dat je na een vroge miskraam evengoed weer snel zwanger kunt worden. Ik laat zelf nu een beetje mijn koppie zakken, omdat het mij zo lijkt dat het daarna lang duurt voordat je lichaam weer fit is. Zijn er hier meiden die daar ervaring mee hebben? Zou er iemand voor mij willen pendelen?
Ik heb in Juni een miskraam gehad. In Juli gecuretteerd en in November zwanger geraakt. Morgen al weer 9 weken , dus meissie : laat je koppie niet zakken... ! (weet niet hoeveelste ronde dit nu voor je is? )
Ik heb van verschillende mensen om mij heen gehoord dat je na een miskraam weer snel zwanger kan raken. Zelf heb ik in nov. een miskraam gehad en had na 29 dagen mijn eerste menstruatie. Zit nu precies in mijn ovulatie tijd dus ben flink aan het klussen zodat ik ook kan zeggen dat zwanger worden na een miskraam snel kan gaan. Ik hoop voor jou dat het ook gauw gaat gebeuren dus probeer positief te blijven. groetjes joyce
ik wil geen domper brengen op deze verhalen. Maar ik heb in mei een MK gehad en ben nog niet zwanger. En ik kan me goed voorstellen dat je je koppie laat zakken. Dat heb ik ook, maar ik moet mezelf altijd weer proberen te overtuigen dat het wel weer goed komt. En de ene dag gaat dat beter dan de andere. Ik hoop iig voor jou dat je snel zwanger raakt. Liefs Hope
Volgens de artsen was ik praktisch onvruchtbaar, tóch bleek ik zwanger begin vorig jaar. Helaas ging dit mis, ik dacht dan ook dat mijn enige kans verkeken was. Groot was dan ook de verbazing dat ik binnen 6 weken weer een posi test had.... En kijk nu eens naar mijn banner!
hoi renate ook ik heb ervaring ermee om weer zwanger te worden na een miskraam. ik was november 2003 zwanger in januari hadden we geen hartslag meer en omdat het niet vanzelf los liet ben ik in februari 2004 gecuretteerd.... heb daarna nog een maand gevloeid...... en had op 28 april 2004 me eerste menstruatie weer en tot onze grote verbazing waren we op 23 mei 2004 weer zwanger en nu zijn we al bijna 2 jaar de trotse ouders van mandy die geboren is op 31-01-2005......... dus meissie het kan laat de moed niet zakken maar niet ieder lichaam is hetzelfde he en misschien heeft jou lichaam nog effe de tijd en rust nodig........ maar meis neem 1 ding van mij aan hoe moeilijk het ook is laat niet de moed zakken he gedachten geven kracht voor jou komt het ook blijf positief groetjes monique (alias poeipoei)
ik heb september 2004 een miskraam gehad (6 weken en 1 dag) december 2004 wederom ( 6 weken en 1 dag) een miskraam januari 2005 ( 6 weken en 3 dagen) weer een miskraam en februari zwangerschap (39 weken en 3 dagen )die ik uit heb mogen lopen dus het is zeker geen fabeltje dat je niet snel zwanger kunt raken wederom na een miskraam en ben ik ook nog niet de jongste, jullie lichamen zijn nog lekker kwiek
Tsja, wat zal ik zeggen...in sept. 2006 een miskraam gehad bij circa 9 weken en nog steeds niet weer zwanger. Word er ok een beetje verdrietig van, maar ja, eens moet het lukke!
Hoi Renate, Ik heb in augustus een miskraam gehad en ben nog steeds niet zwanger. Het is voor ieder mens verschillend, ik heb inderdaad een hele goede vriendin die de maand na haar miskraam alweer zwanger was. We moeten hoop houden. Succes. Groetjes, Niekie
Ik heb ik aug een miskraam gehad met 6 weken en in november een mk met 5,5 week en nu nog niet zwanger. Voor de miskramen heb ik een dochter gekregen, ze is nu 2 jaar. We gaan met vrolijke moed door!
ik heb in sept 2006 een miskraam gehad en ben sinds nov weer zwanger,dat is ongeveer 14 weken na mijn miskraam