ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zeemeerminnetje, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gestopt met de pil (7 feb de laatste en paar dagen later uiteraard de onttrekkingsbloeding) en heb vanaf 3 maart al bruinverlies. Iemand hier ervaring mee?

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hallo!

Dit kan de start van je menstruatie aankondigen.

Groetjes!

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Jep :) dat heb ik altijd een dag of twee voor de echte menstruatie. Maar toen ik net gestopt was met de pil duurde dit veel langer. Lijkt wel of je lichaam weer goed aan het reinigen is. Hopelijk stopt het een keer of zet het door zodat je op weg kunt naar een iets normalere cyclus. (of hierna gewoon zwanger raken, dat is natuurlijk nog beter ;) )

4. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, nou ik heb (nog wel) geduld :D. Het is nu gestopt. Dus nu maar wachten op de menstruatie!

5. Hortensia86

Hortensia86 Nieuw lid

25 mrt 2010
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hsk kempervennen
    Nederland
    Voor ons ook 1e ronde al valt er nog niet veel te zeggen. 26e maart eindigde mijn stopweek en sindsdien helemaal gestopt. sinds vandaag aan de zwangerschapsvitamientjes.

10,5 jaar samen en willen er graag voor gaan.:)

19 maart 2015 laatste pil
    27 maart 2015 helemaal pilloos na de stopweek

6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Heey

Ik ben in februari gestopt met de pil na 15 jaar. Gaan voor ons eerste kindje.. spannend hè. Ik zit nu in de 2e ronde. Ik heb er veel last van het ontpillen ... buikpijn, hoofdpijn chagrijnig pijnlijke borsten alles erop en eraan. Nu hopen dat het ook snel 'raak' is.

Succes allemaal!!

7. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hier het ontpellen nu wel zat. Januari gestopt met pil, 11 januari 1e dag huidige cyclus, nu nog steeds wachtend op eerste ongesteldheid dag 82... Hier af en toe paar dagen bruinverlies of wat spotting maar zet helaas niet door. Ach, we wachten rustig af

8. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Spannend! Ik ben ook gestopt met de pil en wacht mijn eerste natuurlijke menstruatie af! Ik heb geen ervaring met zo lang bruinverlies. Is het inmiddels al gestopt?

9. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het is nu al een tijdje rustig daaronder :D. Ben er wel blij mee, maar ik hoop toch wel snel ongesteld te worden. Overigens slikte ik de pil nu ongeveer een jaar. Voor de eerste zwangerschap slikte ik hem 15 jaar. Heb er nu veel meer last van. Dus het aantal jaar slikken lijkt me niet veel te zeggen.

Deel Deze Pagina