Ik ben gestopt met de pil (7 feb de laatste en paar dagen later uiteraard de onttrekkingsbloeding) en heb vanaf 3 maart al bruinverlies. Iemand hier ervaring mee?
Jep dat heb ik altijd een dag of twee voor de echte menstruatie. Maar toen ik net gestopt was met de pil duurde dit veel langer. Lijkt wel of je lichaam weer goed aan het reinigen is. Hopelijk stopt het een keer of zet het door zodat je op weg kunt naar een iets normalere cyclus. (of hierna gewoon zwanger raken, dat is natuurlijk nog beter )
Voor ons ook 1e ronde al valt er nog niet veel te zeggen. 26e maart eindigde mijn stopweek en sindsdien helemaal gestopt. sinds vandaag aan de zwangerschapsvitamientjes. 10,5 jaar samen en willen er graag voor gaan. 19 maart 2015 laatste pil 27 maart 2015 helemaal pilloos na de stopweek
Heey Ik ben in februari gestopt met de pil na 15 jaar. Gaan voor ons eerste kindje.. spannend hè. Ik zit nu in de 2e ronde. Ik heb er veel last van het ontpillen ... buikpijn, hoofdpijn chagrijnig pijnlijke borsten alles erop en eraan. Nu hopen dat het ook snel 'raak' is. Succes allemaal!!
Hier het ontpellen nu wel zat. Januari gestopt met pil, 11 januari 1e dag huidige cyclus, nu nog steeds wachtend op eerste ongesteldheid dag 82... Hier af en toe paar dagen bruinverlies of wat spotting maar zet helaas niet door. Ach, we wachten rustig af
Hoi hoi. Spannend! Ik ben ook gestopt met de pil en wacht mijn eerste natuurlijke menstruatie af! Ik heb geen ervaring met zo lang bruinverlies. Is het inmiddels al gestopt?
Ja, het is nu al een tijdje rustig daaronder . Ben er wel blij mee, maar ik hoop toch wel snel ongesteld te worden. Overigens slikte ik de pil nu ongeveer een jaar. Voor de eerste zwangerschap slikte ik hem 15 jaar. Heb er nu veel meer last van. Dus het aantal jaar slikken lijkt me niet veel te zeggen.