He wat grappig! Wou net een topic plaatsen hierover! Ik vraag me namelijk hetzelfde af! Kom net van de controle van de gyn af en heb me dus vergist in m'n cyclus. Dacht dat ik afgl zaterdag ong moest worden maar dat had ik helemaal mis! Dat is dus pas over 5 dagen 😂 Had deze week gekke klachten (dacht dus menstruatieklachten) ben er zelfs voor naar de dokter geweest! Had dinsdag ontzettende weeachtige pijn in m'n rug en in m'n rechter zij (de eileider die ik nog heb) Dus dacht dat m'n menstruatie eindelijk es zou gaan doorzetten! Nou nee was die is pas over een kleine week. Nu ik dit weet heb ik es zitten rekenen en zou het best een innesteling kunnen zijn.. Heb ik volgens mij niet gehad bij m'n andere zwangerschappen maargoed 😋 Herkend iemand die zere onderrugpijn?en steken in lies en zij? Ben wel benieuwd! Groetjes, Iba
Ik had kleine scherpe steekjes in mijn onderbuik. Voelde als een speldenprik. En het kriebelde soms een beetje van binnen. Verder niks gehad.
Dank je voor ie reactie! Jaa bij iedereen is het anders he!Ben toch benieuwd! Gewoon maar even afwachten! 😊
@Chann1992 Ik hoor van vriendinnen dat die rond de nod ook heel veel menstruatie klachten hadden en dus dachten ongesteld te wordne maar vervolgens toch echt zwanger waren nog even hoop houden dus! Het hoeft geen menstruatie te betekenen
Ik had een zeurende pijn in liezen en paar felle steken.. Volgende dag veegje bloed.. Tot week na posi zw test ongesteldheidsgevoel gehouden!