Er zal vast wel ergens al een topic bestaan.. Maar dames.. Hebben jullie je innesteling gevoeld ? Zo ja, wanneer.. en welke symptonen had je daarbij ??
Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het de innesteling was, maar de maand dat ik zwanger bleek had ik op 9dpo 2 felle gemene steken rechts onderin mijn buik. I3tw wat ik nog nooit had gevoeld. Ook kreeg ik last van maagzuur (lag er letterlijk wakker van) deed alleen mijn rechter tepel pijn, en had ik ineens heel veel waterige afscheiding terwijl ik in de rondes dat ik niet zwanger was vrijwel droog was.
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar 2x ongeveer een week na mijn vermoedelijke eisprong voelde ik wat steekjes in mijn baarmoeder. Hield 1.5 dag aan. Niet echt pijnlijk maar meer een vervelend gevoel. Herkende dat gevoel in eerste instante niet, 2e keer dat ik dat voelde wist ik eigenlijk ook vrijwel zeker dat het weer raak was. Eerste werd een miskraam en vrij snel daarna weer zwanger dus vandaar dat ik gevoel ook weer herkende.
Bij mn eerste verloor ik wat bloed.. Verder niks bij gevoeld. Bij mn tweede had ik wat lichte krampjes.. En nu? Ik weet niet wat ik heb, maar heb echt ontzettende kramp in mn onderbuik! Woensdag had ik (volgens mij) mn eisprong.. Kan dit nu al de innesteling zijn?
Ik kan natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen of dat het is geweest maar bij mijn eerste had ik op DO/VR lichte krampjes, op ZA voelde ik me een beetje gek heel licht moe/misselijk en op ZO dacht ik als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het ook niet meer, voelde me zo gek, en heb toen heel licht positief getest. Nu bij mijn tweede zwangerschap had ik op DI kramp en een beetje roze slijm, ik dacht ik zal wel ongesteld worden, maar op DO voelde ik me weer heel anders en heb toen ook weer licht positief getest.
Ik had 22-1 me verwachtte eisprong gehad, dagen ervoor en rond die datum geklust. Ik heb wel krampen gehad rond die datum dus misschien was dit me eisprong. Dagen erna witte vloed, en 6 dagen erna menstruatie pijn, kramp en opgeblazen gevoel, zou dit innesteling kunnen zijn?
Ja.. 1 dag na terugplaatsing onverklaarbare steken in mijn buik, 2 keer. 4 dagen later duidelijk positief getest, nu bijna 13 weken zwanger van een tweeling.
Ja, verdeeld over 2 dagen wat steekjes gevoeld, was 8 en 9dpo. Toen op 13dpo knalpositieve test. Is helaas wel MA geworden.